1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط پیش فروش جک اس5 با پیش پرداخت 45 میلیون تومانی+جزئیات

شرایط پیش فروش جک اس5 با پیش پرداخت 45 میلیون تومانی+جزئیات

9 آبان 1396
  • 0

جک اس 5 دنده ای با سود مشارکت 18 درصد برای پیش فروش به سبد کرمان موتوری ها وارد شد. یکی از خودروهای پرفروش بازار ایران در گروه شاسی بلندها، بی گمان جک اس 5 در دو مدل دنده ای و اتوماتیک است. جک اس 5 به خوبی توانسته است جای خود را در میان پیر و جوان باز کند و شاید کمتر خیابان و جاده ای را بتوان پیدا کرد که این مدل خودرو در تعداد زیاد در آن جلب توجه نکند.

 شرایط پیش فروش جک اس5 با پیش پرداخت 45 میلیون تومانی+جزئیات

جک اس 5 در مدل دنده ای به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فردی که دارد نیز توانسته مانند مدل اتوماتیک خود، مشتریان خودش را در میان ایرانیان پیدا کند.

حجم موتور جک اس 5 دنده ای 1997 سی سی بوده و توربو شارژ و بنزینی است.

قفل ایمنی کودک، کنسول جلو و عقب، آنتن شیشه ای، بلوتوث، سنسور دنده عقب، فرمان الکترونیکی + Servomotor، اخطار دهنده فشار باد چرخ ها، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC، سیستم پایداری الکترونیکی ESP، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز اضطراری EBA، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ضد سرقت، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و کمک راننده در 4 جهت از مشخصات این شاسی بلند زیباست.

اما کرمان موتوری ها برای عرضه این محصول خود در نیمه اول آبان ماه تنها مدل پیش فروش را معرفی کرده اند و بر این اساس شما برای خرید باید از قیمت 87 میلیون تومانی این خودرو در ابتدا 45 میلیون تومان باید برای ثبت نام اولیه واریز کرده و باقی مانده هزینه را در زمان صدور دعوتنامه پرداخت نمایید.

خودرو در دی ماه سال جاری تحویل داده می شود و شما از سود مشارکت 18 درصد نیز بهره مند می شوید.

شرایط فروش جک اس 5 دنده ای :

 شرایط پیش فروش جک اس5 با پیش پرداخت 45 میلیون تومانی+جزئیات



نظرات