1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش خودروی جدید «کوپا» برای اولین بار– اسفند 96

پیش فروش خودروی جدید «کوپا» برای اولین بار– اسفند 96

15 اسفند 1396
  • 0

ریگان خودرو که به عنوان زیرمجموعه گروه کرمان خودرو فعالیت خودرو را در ارگ جدید اقتصادی بم آغاز کرده است، از آغاز فروش شاسی بلند کوپا خبر داد.

کوپا که نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب به نمایش درآمده بود در 3 تیپ مختلف و با 3 پیش پرداخت متنوع به سبد فروش ریگان خودرو به صورت محدود اضافه شده است.

 پیش فروش خودروی جدید «کوپا» برای اولین بار– اسفند 96

کوپا در این طرح پیش فروش که از ساعت 8 صبح دیروز 14 اسفند ماه با تعداد محدود به صورت رسمی آغاز می شود، در 3 مدل اکسکلوسیو، رویال و فلگشیپ عرضه می شود که به ترتیب به مبالغ 50، 60 و 70 میلیون تومانی به عنوان پیش پرداخت نیاز دارد.

به مبالغ پرداختی خریداران بر اساس قانون سود 18 درصدی تعلق می گیرد، ضمن اینکه برای انصراف دهندگان از پیش خرید خودرو در میانه راه نیز سود 15 درصدی در نظر گرفته خواهد شد.

تحویل این خودروها به ترتیب اولویت ثبت نام از اردیبهشت، خرداد و تیر سال 97 آغاز می شود.

کوپا که از گارانتی 7 ساله ریگان خودرو برخوردار است با استاندارد سوخت یورو 5 به بازار عرضه می شود.

کوپا توربو به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، استارت دکمه ای، صفحه آمپر تمام دیجیتال TFT، نمایشگر لمسی وسط، ترمزپارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی های جلو برقی، تودوزی چرم مصنوعی، سنسور نور و باران، گرمکن صندلی های جلو، ستون فرمان تلسکوپی چهار حالته، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم تهویه دوگانه، کروزکنترل و… مجهز شده است.

شرایط فروش خودروی جدید کوپا در ایران :

 پیش فروش خودروی جدید «کوپا» برای اولین بار– اسفند 96



نظرات