1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش اوپل موکا X برای اولین بار در ایران + شرایط فروش

آغاز فروش اوپل موکا X برای اولین بار در ایران + شرایط فروش

9 مرداد 1396
  • 3

اوپل موکا ایکس (Opel Mokka X) را می توان به عنوان یک نماد باز گشت موفق اوپل در سال های اخیر دانست، شاسی بلند جمع و جوری که بسیاری از مشتریان جدید علاقه مند به خودرو های SUV را به خود جذب خواهد کرد.

 آغاز فروش اوپل موکا X برای اولین بار در ایران + شرایط فروش

طراحی بیرونی اوپل موکا، دارای یک نگرش جسورانه است. چراغ های جلوی با طراحی جدید از جمله جلو پنجره مشبک افقی باله ای شکل و دو ردیف از چراغ های LED بعنوان چراغ دی لایت نمایی زیبا به چهره اوپل موکا داده اند. خطوط سه گانه با هارمونی فوق العاده منحصر به فرد روی کاپوت شکل داده شده اند که در ستون ها ادامه پیدا می کنند.

هنگامی که سطح جاده خشک است، چرخ های جلو رانندگی وسیله نقلیه رو در دست می گیرند. اما زمانی که هوا بارانی و لغزنده می شود اتوماتیک به حالت AWD می رود. علاوه بر سیستم AWD، مهندسان اوپل بار دیگر به دنبال استراتژی ساخت فن آوری های نوآورانه برای گروه گسترده ای از خریداران هستند و این استراتژی با اضافه کردن تجهیزاتی همچون، نورپردازی چراغ های LED،سیستم جدید AFL LED ،چراغهای خودکار جلو، انوع حالت رانندگی، نسل جدیدی از دوربین جلو با وضوح بالاتر و افزایش قدرت پردازش تصویر، سیستم روشنایی AFL،FDI، هشدار خروج از خطوط، اوپل OnStar ،سیستم IntelliLink ، اوپل CarPlay و صندلی های ارگونومیک طراحی شده توسط AGR نمود می یابد.

بخشنامه فروش اوپل موکا x در ایران - مرداد 96:

 آغاز فروش اوپل موکا X برای اولین بار در ایران + شرایط فروش



نظرات

  • حبیب حبیب (11 مرداد 1396 ساعت 01:09)

    هرچی باشه از خودروهای بی کیفیت و بی اصالت چینی خیلی بهتر وپراپشنترهست ولی باید منتظرموند ودید که ایا قیمت معقولی برای این خودرو در نظر گرفته میشه یا با قیمتهای نجومی عرضه میشه

  • حبیب حبیب (9 مرداد 1396 ساعت 18:48)

    پس مشخصات کلی و فنی و اندازه و شتاب و مصرف وامکانات این خودرو چی هست ؟؟؟فقط همین که چهارچرخ اتوماتیک میشه کافیه به نظرتون

  • رضا رضا (9 مرداد 1396 ساعت 17:33)

    این چه کاردستیه طراحیش خیلی چرت و منگول