1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه آغاز شد

طرح فروش وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه آغاز شد

19 دی 1395
  • 2

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز روش فروش فوری اعتباری وانت نیسان دوگانه‌سوز با تسهیلات بدون بهره در راستای حمایت از مصرف کنندگان خودروی کار خبر داد.

 طرح فروش وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه آغاز شد

رضا تقوی، مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای دومین بار در کشور و با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها با شرایط ویژه اقدام به ایجاد طرح جدید” فروش فوری اعتباری وانت نیسان دوگانه سوز” با شرایط استثنایی کرده است.

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط گفت: وانت نیسان دوگانه‌سوز با سقف تسهیلات 260 میلیون ریالی با بازپرداخت طولانی مدت و کمترین مبلغ پیش پرداخت(100میلیون ریال) و همچنین با کوتاهترین زمان تحویل برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این طرح پس از طرح فروش تسهیلات دولت درسال 94 برای دومین بار در بازار خودروی تجاری سبک کشور در مدت زمان محدودی توسط گروه خودروسازی سایپا انجام می شود.

مدیر بازایابی و فروش سایپا تصریح کرد: از نکات قابل توجه این طرح فروش، تسهیلات بدون بهره و بدون نیاز به ضامن و تحویل فوری خودرو است و مشتریان محترم می توانند تنها با پیش پرداخت 100 میلیون ریال نسبت به ثبت نام خودرو در نمایندگی سراسر کشور اقدام نمایند.

 طرح فروش وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه آغاز شد



نظرات

  • میلادفتح الهی میلادفتح الهی (30 آبان 1399 ساعت 10:19)

    عالییه عالی

  • Reza Reza (19 دی 1395 ساعت 21:42)

    آخه تا کی میخواید این وانت آشغال رو تولید کنید؟؟!!!بخدا ٥٠سال ژاپن از رده خارجش کرده......کیفیت افتضاح اتاق افتضاح فنی افتضاح.......مردم بیچاره انتخاب دیگه ای ندارن.......آخه کی یک وانت جدیدو میخواید تولید کنید؟؟؟؟!!!!!!!احترام به مشتری یعنی چی آقای سایپا؟؟؟!!!!!!