1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش خودروهای مدل ۲۰۱۷ نیسان اعلام شد

شرایط فروش خودروهای مدل ۲۰۱۷ نیسان اعلام شد

20 خرداد 1396
  • 0

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن، پس از استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان از طرح‌های فروش خود، خودروهای ۲۰۱۷ را روانه بازار کرد.

در این طرح، ایکس‌تریل و تیپ‌های مختلف کراس‌اوور جوک به صورت نقدی و شرایطی ۳۰ روزه به فروش می‌رسد. تخفیف‌های ویژه در طرح فروش نقدی تا ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین علاوه بر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه رایگان به عنوان هدیه برای تمامی خودروهای این شرایط فروش فعال شده است و مشتریان گرامی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 شرایط فروش خودروهای مدل ۲۰۱۷ نیسان اعلام شد

 شرایط فروش خودروهای مدل ۲۰۱۷ نیسان اعلام شد

نیسان جوک تولید کارخانه ساندرلند نیسان در کشور انگلستان در دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۶۰۰ تنفس طبیعی با توان ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۸ نیوتن‌متر است که قدرت آن از طریق گیربکس CVT-Xtronic به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طراحی متفاوت و متمایز جوک با امکاناتی از قبیل سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه، ۶ ایربگ شامل کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، سقف پانوراما، چراغ‌های روشن در روز LED، سنسور نور و باران، آینه‌های برقی جمع شونده، چراغ جلوی خودکار، صندلی‌های جلو گرم‌شونده و … همراه شده است.

جوک اسپورت با قیمت رقابتی ۱۷۶ میلیون تومان، مجهز به پیشرانه‌ی ۱۶۱۸ سی سی توربوشارژر است که می‌تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت تولید کند. امکانات این خودروی پرقدرت و سریع شامل فناوری سپر ایمنی (رادار هشداردهنده خروج از خط، رادار هشداردهنده برای نقاط کور، رادار شناسایی اشیاء متحرک)، سیستم هشدار فشار باد تایرها، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM)، سیستم ۴×۴ تمام وقت نیسان، سیستم هوشمند ورود بدون کلید با دکمه استارت، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ‌های روشن در روز LED، آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما، لامپ‌های جلو اتوماتیک (خودکار) و برف‌پاک‌کن با سنسور باران می‌شود.

دریافت جوایز متعدد بین‌المللی توسط نیسان جوک از نظر ایمنی، عملکرد و طراحی، تاکیدی بر کیفیت و تمایز این خودروست؛ افتخاراتی مانند «ایمن‌ترین خودروها» سال ۲۰۱۱، رکورددار جهانی گینس برای حرکت روی دو چرخ در سال ۲۰۱۵، «کراس‌اوور تگزاس» در سال ۲۰۱۱، «بهترین شاسی ‌بلند کوچک» توسط MECOTY در سال ۲۰۱۵ و «خودروی ایرلندی سال ۲۰۱۱» توسط شرکت Semperitاز معدود دست‌اوردهای این کراس‌اوور موفق است.

نیسان ایکس‌تریل، یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های نیسان، ساخت کشور ژاپن و با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین خودروها قرار گرفته است. ایکس‌تریل با موتور ۲٫۵ لیتری و جعبه دنده ضریب پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده است. این خودرو همچنین به فناوری سپر ایمنی نیسان مجهز بوده و امتیاز ۵ ستاره ایمنی را از EuroNCAP دریافت کرده است. آپشن‌های نیسان ایکس‌تریل شامل هشدار سیستم نقطه کور، ۶ کیسه هوا، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم تهویه دوگانه، دکمه استارت، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ‌های LED مخصوص روز، آینه‌های جانبی جمع‌شونده، سنسور باران، سیستم‌های ترمز ABS و EBD و ESP، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS، سیستم Start/Stop، سیستم مانیتور ۳۶۰ درجه و … نصب شده است.

شرکت جهان نوین آریا، با هدف گسترش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتری‌مداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبان‌ها جاری کند. خدمات دیگری از قبیل شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی، تحویل به‌موقع خودرو، خدمات پس از فروش قدرتمند در ۱۱ استان کشور و همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس‌سرویس» نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت انجام شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات کامل خودروهای نیسان می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وبسایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۹۰۹ تماس حاصل نمایند.

منبع : جهان نوین آریا



نظرات