1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام شرایط فروش اقساطی خودروهای مدیران خودرو

اعلام شرایط فروش اقساطی خودروهای مدیران خودرو

14 اردیبهشت 1396
  • 1

همراه ما باشید تا شما را از جدیدترین تغییرات شرایط فروش خودروهای مدیران خودرو مطلع کنیم و با مقایسه شرایط فروش خودروهای وارداتی این شرکت ها به شما عزیزان در خرید مناسب کمک کنیم.

مدیران خودرو که عامل فروش و خدمات پس از فروش دو برند MVM و Chery در ایران می باشد همچنان شرایط فروش ویژه ای روز پدر خود را به مناسبت ولادت امام علی ادامه داده است و در همین راستا فروش محصولات خود را که در تیپ های متفاوت تولید و ارائه می گردد بصورت متنوع و با شرایط اقساطی به فروش می رساند.

این شرکت میزان وام های خرید خودروها را تغییری نداده حدود ۵۰ درصد قیمت خودروهای خود را به صورت پیش پرداخت دریافت می نماید و و فقط میزان وام خرید خودرو ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک خود را ۶۵ درصد اعلام نموده است.

همچنین در شرایط اعلام شده توسط مدیران خودرو برای اکثر محصولات این شرکت تعداد اقساط تا سقف ۳۰ ماه و برای برخی از خودرو ها ۳۶ ماه امکان خرید را برای مشتریان فراهم نموده است که در این حالت کارمزد دریافتی نیز منعطف می باشد و خودروها بصورت فوری به مشتریان تحویل می شود.این شرکت در حال حاضر خودرو ۳۱۵ را در تیپ اسپورت لاکچری عرضه می نماید که تاریخ تحویل آنها نیز فوری اعلام شده است و با حداکثر اقساط تا ۳۶ ماه که بصورت سه ماه یکبار قابل پرداخت است. تاریخ تحویا اکثر محصولات مدیران خودرو بصورت فوری و یا تیرماه ۹۶ اعلام شده است.

لیست قیمت و شرایط فروش اقساطی خودرهای شرکت مدیران خودرو :

 اعلام شرایط فروش اقساطی خودروهای مدیران خودرو ??

منبع : دنیای خودرو



نظرات

  • Fready Fready (14 اردیبهشت 1396 ساعت 12:36)

    وااااای!!! این شرکتای خودروسازم که شورشو دراوردن با این شرایط تکراری گذاشتنشون!!! خداراشکر که مملکتمون گل و بلبله با این ماشینای چینی با این قیمتای خوب دیگه کی میره سراغ هیوندا و تویوتا، مدیران خودرو مرسی که هستی!!!