1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. معرفی لیست شرایط فروش اقساطی خودروهای کره ای

معرفی لیست شرایط فروش اقساطی خودروهای کره ای

13 اردیبهشت 1396
  • 0

همراه ما باشید تا شما را از آخرین لیست قیمت شرایط اقساطی بدون کارمزد خودروهای ساخت کشور کره همچنین جدیدترین تغییرات آن مطلع کنیم و با مقایسه شرایط فروش خودروهای وارداتی این شرکت ها به شما عزیزان در خرید مناسب کمک کنیم.

 معرفی لیست شرایط فروش اقساطی خودروهای کره ای

شرکت رامک خودرو خودرو کوراندو و تیوولی خود را به صورت اقساطی با تاریخ تحویل ۹۰ روزه و ۱۲۰ روزه برای مدل ۲۰۱۷ به فروش می رساند. این شرایط در اواخر سال ۹۵ اعلام شده و تاکنون توسط شرکت رامک خودرو به روزرسانی نشده است. در این طرح اقساطی ۱۲ ماهه تا ۳۶ ماهه دیده می شود.که ۵۰ درصد بعنوان پیش پرداخت دریافت شده و مابقی بصورت اقساط می باشد که فروش خودرو کوراندو در حالت ۱۲ ماهه اقساطی بدون کارمزد می باشد.

شرکت آسان موتور شرایط فروش خودروهای خود را در جداول فروش خود ثابت نگاه داشته و همچنان پیش پرداخت ها ۵۰ درصد قیمت خودرو بوده و اقساط تا سقف ۳۶ ماه به شرح جدول زیر می باشند. تاریخ تحویل همه محصولات این شرکت ۳۰ روزه بوده و فقط خودرو سانتافه بصورت ۶۰ روزه به فروش می رسد.

.شرکت اطلس خودرو شرایط فروش خود را به روز نکرده و همچنان شرایط روی سایت این شرکت همان شرایط فروش بهمن ماه سال گذشته می باشد. امسال اطلس خودرو مرحله دوم پیش فروش علی الحساب خودروهای اسپورتیج GDI مدل ۲۰۱۷ راآغاز نموده و این خودرو را با تاریخ تحویل ۹۰ روزه و قیمت علی الحساب ۱۸۹ میلیون تومان ثبت نام می نماید. پیش پرداخت لازم برای خرید این خودرو صد میلیون تومان اعلام شده است.فعلا شرایط فروش جدید سال ۹۶ این شرکت اعلام نشده است ولی همچنان با شرایط فروش سال گذشته نسبت به ثبت نام اقدام می گردد. همچنین این شرکت سایر محصولات خود را به صورت نقدی و یا اعتباری با بازپرداخت حداکثر تا ۳۶ ماهه به فروش می رساند و ۵۰ درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت ، دریافت می نماید. در جداول فروش این شرکت خودرو سورنتو و اپتیما و سراتو برای فروش اقساطی با تحویل ۳۰ روزه دیده می شود.

لیست قیمت و شرایط فروش اقساطی خودرهای کره ای موجود در بازار :

 معرفی لیست شرایط فروش اقساطی خودروهای کره ای

منبع : دنیای خودرو



نظرات