1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش جیلی امگرند با گیربکس خودکار

فروش جیلی امگرند با گیربکس خودکار

26 آذر 1392
  • 0

از زمانیکه موج گرانی وارد ایران شد و خودرویی که 50 میلیون تومان قیمت داشت بعد از مدت بسیار کوتاهی قیمت آن به بیش از 110 میلیون تومان رسید، خودروهای چینی نیز فرصت را غنیمت شمرده و به سوی ایران لشکرکشی کردند. البته در بعضی از موارد هم توانستند به موفقیت‌هایی دست بایند و به فروش نسبتا خوبی هم رسیدند. یکی از این نمونه‌ها خودروی‌های جیلی هستند که با امگرند 7 (Emgrand7) وارد بازار شدند و این روزها شاسی‌بلند آن یعنی امگرند X7 نیز پیش فروش می‌شود.

اولین محصول جیلی در ایران یعنی امگرند 7 توانسته به خوبی جای خود را پیدا کند و اکثرا در مدل‌های صندوقدار در خیابان‌های کشور دیده می‌شود. اما جیلران موتور، نماینده رسمی جیلی در ایران، اقدام به عرضه جیلی امگرند در مدل‌های صندوقدار و هاچ‌بک آن هم با گیربکس خودکار کرده و آن را به صورت 60 روز کاری و در مدل 2014 تحویل می‌دهد.

اگر به لیست فروش خودروهای جیلی که توسط نماینده این شرکت منتشر شده نگاهی بیندازید، امگرند صندوقدار با گیربکس دستی 60 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد اما همین خودرو با پیشرانه مشابه یعنی 1800 سی‌سی ولی با گیربکس خودکار 66 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد یعنی 6 میلیون و 500 هزار تومان گران‌تر از مدل دستی.

در طرف دیگر جیلی هاچ‌بک با گیربکس دستی 59 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد اما همین خودرو با گیربکس خودکار معادل 67 میلیون و 900 هزار تومان قیمت خورده است یعنی در مدل‌های گیربکس خودکار، قیمت هاچ‌بک از صندوقدار گران‌تر شده است.

به هر حال اینطورکه به نظر می‌رسد جیلی با عرضه امگرند خودکار یکی از ارزان‌ترین خودروهای وارداتی با چنین گیربکسی خواهد بود که البته از چند ماه آینده وارد بازار می‌شود و استقبال بازار از مدل پایه احتمالا کار را برای فروش مدل خودکار نیز روان‌تر می‌کند.

همچنین جیلران موتور شرایطی را برای پیش فروش این خودرو در نظر گرفته که می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی این شرکت (http://www.geelran.com) اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب کنید.



سفرنامه ایگواسو




نظرات