1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش استثنایی خودرو DS5

فروش استثنایی خودرو DS5

21 تیر 1395
  • 2

شرایط فروش استثنایی DS۵
شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه، همزمان با عید سعید فطر اقدام به عرضه خودرو با کیفیت DS۵ با شرایط ویژه نموده است.

خودرو DS5 که تاکنون با استقبال خوبی هم از سوی علاقه مندان این برند پرمیوم اروپایی مواجه شده است با قیمت 207 میلیون تومان عرضه می شود. در خرید اقساطی، مشتریان می توانند از وام 96 میلیون تومانی در دوره 12 ماهه بدون بهره استفاده کنند که دوره بازپرداخت وام تا 24 ماه نیز به صورت با بهره نیز جهت رفاه مشتریان از سوی شرکت درنظر گرفته شده است. همچنین در خرید نقدی، تخفیف بسیار ویژه ای برای مشتریان درنظر گرفته شده است. این خودروی زیبای فرانسوی در کنار کیفیت مثال زدنی، دارای لیست کاملی از آپشن ها از قبیل هشدار دهنده نقاط کور، ترمز دستی برقی، مه شکن جلو با قابلیت چرخش اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، ترم چرم، گرمکن صندلی، سقف پانوراما، 6 ایربگ، Keyless entry، دکمه استارت و .... بوده و توانسته است در بازارهای جهانی جایگاه ویژه ای را کسب نماید تا جاییکه در حال حاضر این برند همرده با برندهایی از قبیل Audi، Mercedes Benz و BMW درنظر گرفته می شود.

علاقه مندان به این برند اروپایی می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت dsautomobiles.ir و یا نمایشگاه مرکزی این شرکت به آدرس بلوار اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، شماره 69، خانه DS تهران مراجعه نمایند.


منبع:
عصرخودرو



نظرات

  • نازی نازی (22 تیر 1395 ساعت 11:57)

    دویست میلیون تومن!!!!ملت اه ندارند با ناله سودا کنند معلومه که واسه کیا اوردینش.

  • حسن حسن (21 تیر 1395 ساعت 23:39)

    چرا اینقدر ما را اذیت می کنید. چرا ماشین های 20- 40 میلیونی وارد بازار نم کنید