1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش‌فروش لکسوس RX200T 2017 در ایران آغاز شد+جدول

پیش‌فروش لکسوس RX200T 2017 در ایران آغاز شد+جدول

30 خرداد 1396
  • 0

شرایط پیش فروش خودروی محبوب لکسوس RX برای اولین بار در ایران پس از چهار سال غیبت این خودرو، در بخشنامه جدید ایرتویا اعلام شد و علاقه مندان محترم می توانند طبق بخشنامه جدید، با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ پیش پرداخت در کنار ۱۵درصد سود مشارکت بابت مبلغ پرداختی، اقدام به خرید این خودرو نمایند.

پیش‌فروش لکسوس RX200 T جدید در مدل 2017 در ایران آغاز شد + شرایط فروش

اوایل سال 87 بود که لکسوس RX با مدل فیس لیفت نسل دوم خود پا به بازار ایران گذاشت و از همان ابتدای ورود خود طرفداران زیادی را به خود جذب نمود و در زمانی کوتاه بازار خودروهای لوکس شاسی بلند را تحت تصرف خود قرار داد.

البته این اتفاقی بود که سال ها پیش در سایر کشورها نیز رخ داد. لکسوس، این کمپانی جوان با برنامه ریزی و مدیریت قوی و با ساخت خودروهای لوکس با کیفیت و دوام بالا توانست رقبای پیر خود را که سالیان سال در بازار خودروهای لوکس عرض اندامی می کردند به چالش کشیده و به سرعت از آنها پیشی بگیرد.

پس از چند سال وقفه، شرکت ایرتویا سال گذشته با معرفی لکسوس RX در نمایشگاه خودروی تهران، نوید ورود این خودروی لوکس شاسی بلند را به علاقه مندان داده و اکنون لکسوس RX دوباره توسط ایرتویا به ایران بازگشته تا بازار خودروهای لوکس شاسی بلند را با زلزله عظیمی مواجه نماید!

این خودرو در بازار جهانی با موتورهای گوناگون عرضه می شود که برای بازار ایران نمونه 2 لیتری مجهز به سیستم توربو شارژر در نظر گرفته شده است. از حیث تکنولوژی و تجهیزات نیز می توان گفت RX مانند دیگر خودروهای لکسوس دارای بالاترین سطح امکانات بوده و با توجه به عرضه این خودرو در تیپ های متفاوت، طیف گسترده ای از علاقه مندان را به خود جذب می نماید.

RX به معنای کراس اوور درخشان ((Radiant Crossover اولین خودروی شاسی بلند کمپانی لکسوس بوده و همانطور که از نام این خودرو نیز پیداست، محبوب ترین و پرفروش ترین خودروی لوکس شاسی بلند در قاره آمریکای شمالی شناخته می شود.

لکسوس RX در آخرین نسل خود دستخوش تغییرات عمده ای شده است. زبان طراحی جدید لکسوس اولین موردی است که در چهارمین نسل RX به چشم می خورد. چهره خشن و جلو پنجره تهاجمی به شکل L شکسته در کنار خطوط تیز کشیده شده در نمای جانبی بدنه که یادآور شمشیر ژاپنی بوده و طراحی عضلانی جلو و عقب خودرو، تمام نگاه ها را به خود خیره می نماید. در نمای داخلی نیز RX با طراحی مدرن و اسپرت در کنار کیفیت بالای حاصل از تزیین با قطعات نفیس چوبی و تلفیق هنرمندانه آن با چرم مرغوب از سایر رقبای هم رده متمایز شده است.

از جمله امکاناتی که انتظار می رود در تیپ فول این شاسی بلند لوکس موجود باشد می توان به سیستم صوتی لوکس و حرفه ای مارک لوینسون به همراه مانیتور 12.3 اینچی و 15 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 2 منطقه ای با قابلیت تنظیم جداگانه دما برای راننده و سرنشین جلو، نمایش رنگی اطلاعات بر روی شیشه جلو HUD))، سیستم شارژ بی سیم تلفن همراه (QI wireless charging)، تنظیم برقی صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده یکپارچه با آینه های جانبی و فرمان، سنسور های پارک در جلو و عقب خودرو، قابلیت دید پانورامیک همراه با 4 عدد دوربین، سیستم پیشگیری از تصادف به همراه رادار موج کوتاه (PCS)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی (BSM)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سیستم هشدار خروج از خطوط به همراه کمک به هدایت خودرو بین خطوط (LDA)، مجهز به سیستم تشخیص و هشدار تابلوهای راهنمایی و رانندگی به کمک دوربین (RSA)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید همراه با دکمه استارت، کروز کنترل هوشمند، امکان انتخاب نحوه رانندگی به صورت: Eco,Sport,Normal و ... اشاره کرد.

قیمت تمام شده این خودرو بین 450 تا 500 میلیون تومان است.

شرایط پیش‌فروش لکسوس RX200 T جدید در مدل 2017:

پیش‌فروش لکسوس RX200 T جدید در مدل 2017 در ایران آغاز شد + شرایط فروش



نظرات