1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و X۳ مدل ۲۰۱۶

شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و X۳ مدل ۲۰۱۶

30 مرداد 1395
  • 0

پرشیا خودرو در بخشنامه فروش خود، شرایط فروش نقدی و اعتباری شاسی‌بلند محبوب X۳ را اعلام کرد.

بر اساس بخشنامه فروش پرشیاخودرو، خودرو ب ام و X3 xDrive28i در تیپ Executive با قیمت نقدی 388میلیون و 900هزار تومان از سوی پرشیاخودرو عرضه می‌شود و تحویل خودرو 30 روزه خواهد بود.

این خودرو دوست‌داشتنی را می‌توان به‌صورت اعتباری نیز از پرشیاخودرو خریداری کرد. برای این منظور پرشیاخودرو شرایط متنوعی را برابر خریداران قرار داده است که می‌توانید متناسب با مبلغ پیش‌پرداخت و زمان پرداخت اقساط، شرایط مناسب خود را انتخاب کنید. تعداد اقساط در شرایط فروش اعتباری پرشیا خودرو 6، 12، 18 و درنهایت 24 ماه است و در هر یک از این روش‌ها، سه مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط مختلف در نظر گرفته شده است که می‌توانید جزییات آن را در جدول زیر ببینید.

 شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و X۳ مدل ۲۰۱۶

کمترین میزان پیش‌پرداخت در شرایط اعلام شده از سوی پرشیا خودرو، مبلغ 146میلیون تومان است که بازپرداخت آن‌ها شش‌ماهه خواهد بود. در مقابل اگر قصد دارید پیش‌پرداخت بیشتری بپردازید و در مقابل مبلغ اقساطتان کاهش پیدا کند می‌توانید به سراغ خرید اعتباری 24ماهه بروید که در آن کمترین میزان پیش‌پرداخت معادل 9میلیون و 470 هزار تومان است.

ب ام و X3 xDrive28i از موتوری با حجم دقیق 1997 سی‌سی بهره می‌گیرد که با بهره‌گیری از توربوشارژر می‌تواند قدرتی معادل 245 اسب بخار و گشتاوری معادل 350نیوتون متر را در اختیار راننده قرار دهد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو معادل 6.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 230 کیلومتر بر ساعت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش انواع محصولات ب ام و می‌توانید به وب سایت پرشیاخودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه کنید.

منبع:عصر خودرو



نظرات