1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. تیون لوکس برای آئودی RS6 آوانت

تیون لوکس برای آئودی RS6 آوانت

8 آذر 1393
  • 2

 آئودی-نمای کلی RS6 آوانت

شرکت بلغاری ویلنر همواره ما را به یاد پوشش‌های چرم کلاسیک و فضای داخلی لوکس خودروها می‌اندازد. در این پروژه. یلنر به سراغ آئودی RS6 آوانت یا استیشن رفته و تغییراتی جذاب در ظاهر و باطن آن را ثبت کرده است.

همان‌طور که از ویلنر انتظار می‌رود، پوشش داخلی از چرم گاو به رنگ سفید و پوشش سقف از نبوک مشکی رنگ با سطح دانه‌دار مخملی کار شده است. برای ایجاد یک کنتراست جذاب، کمربندهای ایمنی به رنگ آبی مسابقه ای انتخاب شده‌اند.

هیچ تغییر خاصی در بیرون بدنه خودرو این سوپراستیشن به وقوع نپیوسته است. در واقع به نظر ویلنر، کیت آئرودینامیکی این مدل به اندازه کافی کارا می‌باشد.

در زیر هود یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری قرار گرفته که مجهز به توربوشارژر دوقلو می‌باشد که اینک قدرت خروجی آن با کمک پکیج تقویتی RaceChip از 560 اسب بخار به 700 اسب بخار افزایش یافته و گشتاور آن نیز از 700 نیوتن متر به 889 نیوتن متر رسیده است.

چنین جهش وحشتناکی در مشخصات می‌تواند توانایی‌های دینامیکی و شتاب این خودرو را در حد هیولاهای سوپراسپرت بالا ببرد. در حالی که شتاب صفر تا صد نسخه استاندارد تنها 3.9 ثانیه می‌باشد و سرعت نهایی آن هم به 305 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، یقیناً توانایی‌های مدل تیون شده توسط ویلنر به مراتب اعداد بهتری را در پی دارد. با این وجود هنوز نتایج تست‌های عملکردی این خودرو منتشر نشده‌اند.

در هر صورت به نظر می‌رسد این یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین خودروهای استیشن موجود در بازار باشد.

 آئودی-نمای صندلی RS6 آوانت

 آئودی-نمای صندلی RS6 آوانت

 آئودی-نمای صندلی RS6 آوانت

 آئودی-نمای صندلی RS6 آوانت

 آئودی-نمای صندلی RS6 آوانت

 آئودی-نمای آینه RS6 آوانت



نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (8 آذر 1393 ساعت 17:49)

    این ماشین اخر استیشن

  • عماد جون عماد جون (8 آذر 1393 ساعت 17:16)

    واقعا زیبا ست...