,
Car.ir را در تلگرام دنبال کنید


نخستین تجربه رانندگی با سیتروئن C3، محصول جدید سایپا سیتروئن

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
38,777 بازدید
11 دیدگاه
دسته بندی : تست و بررسی
13
33

شرکت سایپا سیتروئن، پس از اجرای برجام و به عنوان یک شرکت جوینت ونچرمیان سایپا و سیتروئن فرانسه تشکیل شد. پس از اختصاص سایت سایپای کاشان به تولید محصولات این شرکت و سرمایه گذاری سیتروئن برای تولید محصولات جدید در این کارخانه، سیتروئن C3 به عنوان نخستین محصول بر روی خط تولید قرار گرفت و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.


نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 
در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

این شرکت برنامه ای ترتیب داد تا اوایل هفته جاری، اولین تست درایو این خودرو ویژه خبرنگاران انجام شود. در حاشیه تست درایو امکان بازدید از خط تولید سایپای کاشان نیز فراهم شد.

گزارش بازدید از کارخانه سایپا سیتروئن در کاشان

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

پس از بازدید از خط تولید سی٣ نوبت به تست رانندگی آن رسید. ٥ خودرو ی تست درایو در اختیار اعضای رسانه‌ها قرار گرفت و سی٣ ها برای به چالش کشیده شدن در مسیری حدودا 500 کیلومتری(کاشان-ابیانه-اصفهان-میمه-کاشان) آماده شدند.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

سی٣، نه زشت است و نه زیبا! استفاده از خطوط ملایم جدید و خلاقانه، هماهنگی طراحی در قسمت عقب و جلویی خودرو در کنار استفاده از رنگ متمایز در سقف و قسمت های پلاستیکی بدنه باعث می شود سی٣ در نگاه اول خودرویی متوازن به نظر بیاید و طراحی خاص آن در غالب جذابیت به نظر برسد. جلب توجه مردم در تمام مسیر تست درایو گویای جذابیت بصری این خودرو برای سلیقه ایرانی بود.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

با ورود به سی٣ با فضایی دلچسب روبرو خواهید شد.

سبک طراحی خاص بدنه به کابین سی٣ هم سرایت کرده و استفاده از تریم رنگی مشترک با سقف خودرو (قرمز) در داشبورد، دوخت صندلی ها و پس زمینه ی صفحه‌ی سیستم مولتی مدیا، فضایی متعادل و یکپارچه ایجاد کرده است. جنس قطعات به کار گرفته شده در ادوات داخلی درجه یک نیست اما چینش مناسب متریال متفاوت در کنار یکدیگر و دقت مونتاژ بالا باعث رضایت شما از نمای داخلی خواهد شد.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

سی3 در بخش امکانات رفاهی با داشتن سیستم ورود و استارت خودرو بدون کلید، فرمان تلسکوپی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور و باران، ٦ کیسه هوا و سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و....در سطحی قابل قبول قرار دارد، اما عدم وجود امکاناتی همچون سانروف و گرمکن صندلی نگارنده را به کم کردن نمره از بخش امکانات رفاهی این خودرو ترغیب می‌کند. البته جالب توجه است که سانروف به طور کل برای خودروی سی٣ در نظر گرفته نشده و تنها امکان سفارش سقف مونروف (سقف یکدست شیشه ای بدون قابلیت باز شدن) بر روی سی٣ های اروپا وجود دارد.

مانیتور ٧ اینچی نمای خوبی را به داشبورد بخشیده و عملکرد آن نیز در صورتی که سخت گیر نباشید، قابل قبول است. سیستم اپل کارپلی و دوربین عقب بر روی مولتی مدیا فعال است و تنظیمات کامل سیستم تهویه مطبوع نیز از این طریق انجام می‌شود که البته کار کردن با آن خیلی هم باب میل نیست و اکثر مواقع برای تنظیم سیستم تهویه در حین رانندگی مجبور به نگاه کردن به صفحه نمایش خواهید شد.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

کیفیت سیستم صوتی نیز با وجود 4 ووفر در درب ها و دو توییتر بر روی داشبورد خودرو مناسب به نظر می رسد.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

در همان ابتدای مسیر فرمان بسیار نرم ولی بی حس سی٣ جلب توجه می کند و عبور از مسیر های تنگ شهری را سهلوت می بخشد، هرچند هیچگونه اطلاعاتی از سطح جاده به راننده انتقال نخواهد داد. سی٣ در زمینه ی دید اطراف شباهت زیادی با پژو ٢٠٦ دارد؛ از این نظر که برای بار اول که پشت فرمان آن قرار می گیرید به دلیل دماغه ی رو پایین آن ایده ای برای میزان فاصله ی خود با موانع جلوی خودرو نخواهید داشت. اما پس از مدتی رانندگی با سی٣ دید ذهنی کاملی نسبت به ابعاد آن پیدا خواهید کرد و مشکل دید برای خودرو وجود ندارد.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

پس از ورود به آزادراه جعبه دنده را در حالت اسپرت قرار داده و برای مقایسه تصورات خود از یک خودرو سبک ١٦٠ اسب بخاری با واقعیت سی٣ آماده می شویم!

واقعیت آن است که تصور کردن شتاب حدود ٨ ثانیه ای برای خودرویی در این کلاس دور از انتظار است و شما را شگفت زده می کند! اما سی٣ از توانایی حرکتی بینظیری بهره می برد و برای رقابت با خودروهای بسیار گران قیمت‌تر از خود آماده به نظر می‌رسد. دنده ها به سرعت پر شده و شتاب گیری تا سرعت‌های بالای ٢٠٠ کیلومتر بر ساعت به راحتی انجام می‌شود.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

البته شتاب گیری این خودرو نیز همانند فرمان آن، حس خاصی به راننده و سرنشینان منتقل نمی‌کند و خودرو بسیار نرم و بیصدا و به مانند خودروهای فول سایز سنگین وزن در زمان کوتاهی به سرعت های بالا می‌رسد.

گیربکس ٦ سرعته سی٣ که مشترک با پژو ٢٠٠٨ است دنده ها را با سرعت مناسبی تعویض می کند و از هماهنگی خوبی با موتور برخوردار است؛ اما معکوس های درخواستی راننده به خصوص در سرعت های پایین تر، همیشه مورد قبول واقع نخواهد شد که این مورد در معکوس دنده ٢ به ١ کمی آزار دهنده است؛ البته نه برای شتابگیری، بلکه برای کاهش سرعت! چرا که گشتاور ٢٤٠ نیوتنی در ١٤٠٠ دور بر دقیقه در کنار وزن کم سی 3، کاملا و در هر شرایطی پاسخگوی شتاب گیری های ناگهانی خواهد بود.

دیگر نکته قابل ذکر در مورد جعبه دنده سی3 ، ضرایب نسبتا سنگین گیربکس آن است. این ویژگی اگرچه موجب شتاب گیری و کشش فوق العاده خودرو در همه سرعت ها شده، اما در سرعت های بالا نیاز به یک دنده نهایی با ضریب سبک تر برای کاهش دور موتور حس می‌شد. علاوه بر آن، ضرایب سنگین، احتمالا تاثیر منفی در مصرف سوخت خودرو نیز داشته باشد.

متاسفانه با توجه به کارکرد پایین خودروها (خودروی در اختیار تیم، در زمان تحویل تنها 40 کیلومتر کارکرد داشت) و شرایط خاص و پرفشار در زمان تست، موفق به اندازه گیری قابل استناد و اصولی مصرف سوخت نشدیم. (مصرف سوخت خودروها قبل از انجام سرویس اولیه موتور بالاتر از مصرف عادی است)

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

در ادامه‌ی مسیر پیش رو در جاده ی پر پیچ‌وخم و ناهموار ابیانه، بستر خوبی برای ایجاد شناخت بهتر از تعلیق و فنر بندی سی٣ فراهم بود. سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و اکسل نیمه مستقل در عقب در کنار رینگ‌های ١٦ اینچی با لاستیک ٢٠٥/٥٥ برند میشلین مدل پرایمسی3 سواری نرم و بیصدایی برای سی٣ ایجاد کرده‌اند، به نحوی که از نظر کیفیت سواری می‌توان آن را کمی بیشتر از یک سر و گردن بالاتر از هیوندای آی٢٠ قرار داد. نه تنها هیوندای I20، بلکه از بسیاری سدان‌های خانوادگی بازار که این موضوع موجب تعجب ما نیز شده بود! (برای سرنشینان جلو)

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

علیرغم وارد کردن فشار زیاد به خودرو در گردنه ها و ترمزگیری و شتاب گیری های متعدد، افت توانی در شتاب گیری‌ مشاهده نشد و همچنان خودرو بسیار چابک عمل می‌کرد. ترمز خودرو به طور کلی حس اطمینان را به راننده القا می کرد در حالی که عملکرد پدال ترمز تیز نبود و تحت فشارهای طولانی، پدال ترمز رفته رفته پایین تر عمل می‌کرد، اما همچنان نیروی کافی برای کنترل خودرو در دسترس راننده بود و با توجه به استفاده از ترمز دیسکی در هر 4 چرخ خودرو، هیچگاه ناتوانی از سوی ترمزها در کنترل سرعت خودرو احساس نشد.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

سی3 در زمینه ی چسبندگی و فرمان پذیری که اِلِمان مهمی برای ما به شمار می رفت، خوب (ولی نه عالی) ظاهر شد.

این خودرو با قوای فنی بسیار خوب انتظارات شما را از سیستم تعلیق بالا می‌برد، ولی به اندازه ی توانایی حرکتی خود، چسبنده نیست و در مانور‌های ناگهانی باید آمادگی خارج شدن خودرو از مسیر را داشته باشید که البته ESP ( سیستم کنترل پایداری) به کنترل خودرو کمک می کند. در مسیرهایی که سطح آسفالت هموار است، پیچ ها با اطمینان قابل قبولی طی می‌شدند؛ اما اکسل نیمه مستقل باعث می شود تا ناهمواری های سطح پیچ تا حد زیادی پایداری محورعقب خودرو را تحت تاثیر قرار دهند. همچنین پایداری خودرو در سرعت‌های بالا نیز در سطحی پایین تر از حد انتظار بود و تغییر لاین در اتوبان‌ها، نیازمند دقت راننده و پرهیز از حرکات ناگهانی بود.

به طور کل پلتفرم و تعلیق سی3، برای یک خودروی نرم و راحت شهری طراحی شده و با وجود بهبود تعلیق سی3 های بازار ایران(به دلیل موتور قوی‌تر از بازار جهانی)، همچنان نمی‌توان سواری سی3 را اسپرت و هیجان انگیز نامید. البته باید توجه داشت با در نظر گرفتن کلاس بدنه سی3 و حضور آن در بازار خودرو های شهری، ویژگی نرم بودن سواری این خودرو اهمیت بیشتری برای مالکان آن خواهد داشت در حالی که چسبندگی آن نیز دور از انتظار نیست و در این زمینه ( تعادل در کنار سواری نرم ) سی3 در حد متعادل قرار دارد.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

پس از ٣ ساعت رانندگی با خودرو، سرنشینان جلو از کیفیت سواری رضایت نسبی داشتند ولی جای خالی تنظیم گودی کمر در صندلی راننده حس می‌شد.

همچنین موردی که سرنشینان هر ٥ خودروی تست از آن گلایه داشتند عدم وجود دستگیره‌های بالای پنجره بود! این مورد خصوصا برای ردیف عقب با صندلی صاف و نیمکت مانند آن، همواره سرنشین عقب را برای حفظ موقعیت خود بر روی صندلی در پیچ ها به دردسرمی‌اندازد.

در فضای عقب خبری از راحتی صندلی های جلو نیست و تکان های خودرو بیشتر حس می‌شود. فضا برای پا و سر قابل قبول است ولی عرض کم خودرو، نشستن ٣ سرنشین بزرگسال در قسمت عقب را تقریبا غیر ممکن کرده است. فضای صندوق سی٣ مناسب است و عمق کافی کف آن، استفاده از فضای صندوق عقب را کاربردی‌تر کرده است.

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

جمع بندی:

نخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

سیتروئن C3، یک هاچبک شهری است که طراحی جذاب، کیفیت و فضای کابین قابل قبول و خصوصا سواری بسیار نرم، آن را به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در این سگمنت معرفی می‌کند، اما موتور قدرتمند، برگ برنده دیگر سیتروئن در مقابل رقباست که برتری سی3 را در بازار کامل می‌کند و می‌تواند جوانان را نیز به انتخاب این محصول ترغیب کند.

در مقابل اما، c3نمی‌تواند یک هاچبک اسپرت محسوب شود و حس سواری و فرمان این خودرو، همچنان سی3 را در کلاس یک خودروی شهری بسیار نرم و آرام اما چابک که می‌تواند در شتاب گیری، پشت بسیاری از مدعیان گران قیمت را به خاک بمالد قرار می دهد.

قیمت سی3 در طرح پیش فروش اعلام شده توسط سایپا سیتروئن، 120 الی 130 میلیون اعلام شده است. به نظر می‌رسد خرید این خودرو با توجه به این قوای فنی و کیفیت سواری برتر، منطقی باشد. (با توجه به قیمت های جدید بازار)

اما باید امید داشت که سایپا سیتروئن با خدمات پس از فروش کارامد و افزایش به موقع تیراژ این خودرو را به خوبی پشتیبانی کند.

همچنین ایجاد تنوع بیشتر چه در بحث امکانات و چه در شرایط فروش نیز می‌تواند به موفقیت بیشتر این خودرو کمک فراوان کند، چرا که عرضه خودرویی تنها با یک رنگ(سفید با سقف قرمز)هرچند طیف وسیعی از مشتریان را راضی می‌کند، اما به مذاق بسیاری خوش نخواهد آمد و عدم وجود امکاناتی مثل گرمکن صندلی و سانروف، شک در انتخاب خریداران آپشن پسند ایجاد می‌کند و رفع این کاستی ها می تواند سی3 را به خودرویی بی رغیب در کلاس خود تبدیل کند.

این‌ها در حالیست که قوای فنی قدرتمند این خودرو همچنان سایه بزرگی بر روی ضعف های آن انداخته است.

در ادامه نیز میتوانید دیگر عکس های این خودرو را بازدید نمایید

منبع خبر : اختصاصی car.ir
files_galleries_4041531[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_2974732[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_70203[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_5693064[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_9289205[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_294136[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_1221227[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_5155328[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_4558679[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_9533310[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_88845711[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_43488312[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_46308813[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_87755914[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_13716015[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_46594816[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_9780317[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_15534018[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_68097119[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_202222[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_59020621[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_3694222[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_9152623[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_4161624[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_68586225[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_76692526[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_4565427[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_46259428[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_62582529[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_50650730[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_24957031[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_72967532[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_22061333[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_57600734[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_79670435[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_96937736[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_80575837[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_22294938[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_7119639[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_68343140[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_25444041[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_17685142[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg

دیدگاه ها

مرتب سازی بر اساس
نمایش
  • سیامک پاسخ

    ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
    0
    0
    فقط باید گفت اقایون تولید کننده زباله هر کی و هر مقامی که باشید فقط با همین ترفندهای فریبنده ملت۹۰درصدی عوام ایران رو ساکت نگه دارید...اما بدونید که زمین به این بزرگی زیر پای ماست از کره زمین که بزرگتر نیستید پس از سر راهمون برید کنار‌مَشتی تو ی مٌشتی
  • مسلم پاسخ

    ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
    1
    5
    وجدانا مردم رو مسخره کردن-معلوم نیست خودروها رو به کی فروختند-فروش روز 26 اردیبهشت کامل دروغ و ساختگی بود تا مرحله واریز پول که می رفتی سایت هنگ می کرد و تا می امدی مراحل رو دوباره از اول انجام بدی پیام می امد که این ظرفیت تکمیل شد خدا وکیلی مردم رو چی فرض کردید -واقا تا کی می خواهید با مردم که ولی نعمتتون می باشند به اینصورت رفتار کنید این طریق پول در آوردن -در کل پیش ثبت نام این خودرو یه کلاه برداری کامل بود. هیچ شخص موفق به ثبت نام نشد. تا دوازده و نیم طول کشید و فقط میشد مشخصات وارد کرد و دیگه وارد درگاه بانکی هم نمیشد. میتونید . من از این کلاهبرداری عینی عکس تهیه کردم.

    حمید

    ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
    4
    1
    دوست عزیز بهتر یکم واقع بین باشید..... حدود 50 هزار نفر تو صف ثبت نام بودن و کلا 2هزارتا قرار بود فروش بره....خوب معلومه کلی ادم بهشون نمی رسه وناراحت می شن..... من خودم یه ادم عادی هستم و برا مصرف شخصی تونستم بنویسم..... بهتره وقتی ناراحتیم همه چیز و همه کس رو به باد ناسزا نگیریم.... به نظر من سیستم فروش این ماشین بهتر از بهمن یا ایران خودرو بود.... هر یک ربع یه تعداد وارد سایت می شد و می تونستن ثبت نام کنن.... اگه قرار بود همه باهم وارد شن سایت کلا هنگ می کرد.... این تیپ ثبتنام ها یه اینتنرت خوب می خواد و سرعت عمل بالا و مهمتر شانس..... شانس خیلی دخیل هست
  • مسعود رحمانیان پاسخ

    ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
    6
    3
    خودرویی بی رقیب؟
  • mohammad پاسخ

    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
    2
    11
    چقدر سایپا دروغگو هست فکر نکنم اصلا کسی تونست ثبت نام کنه همش رو خودشون از قبل فروخته بودن یه نطارتی باید روی ثبت نام میشد ازمراجع بالاتر بازم صد رحمت به ایران خودرو
  • علی پاسخ

    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
    1
    10
    من در نمایشگاه این ماشینو دیدم. اولا اینکه حتی در حد مینی کراس اوور هم نیست بلکه کاملا در حد سایز 206 هست و اصلا انتظار کراس اوور نداشته باشید! داخل ماشین که نشستم اصلا انتظار نداشتم اینقدر داخلش فضا کم و کوچک باشه. جنس داشبود و رویه در داخل از پلاستیک خشک و ارزون قیمت بود. اصلا حس یک ماشین ارزنده رو نمیداد. فضا در صندلی عقب که خیلی کوچک بود و اصلا شخصی که صندلی عقب میشینه حس راحتی نداره شاید برای نشستن بچه خوب باشه! در مجموع اگر کسی موفق به ثبت نام نشد (که البته هیچ کس جز شرکت پرشین پارس نتونست)، اصلا ناراحت نباشه چون واقعا چیزی رو از دست نداده این ماشین حتی 100 میلیون هم ارزشش نیست بنظر من چه برسه به اینکه قراره در مهر آبان با قیمت 130-140 میلیون بکنن تو پاچه ملت.
  • یاسر پاسخ

    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
    2
    9
    با سلام جسا رتا من این ماشین رو ۴ روز در اروپا اجاره کردم. باید عرض کنم ماشین کاملا همون ۲۰۶ خودمونه.البته نسل جدید نه ۲۰سال پیش،لذا اینهمه هم تعریف نداره ، قیمت اش هم حداکثر باید ۵ الی ۱۰ میلیون گرون تر از ۲۰۷ باشه نه بیشتر. واقعا ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون اجحاف است به مصرف کنند بدبخت ایرانی!!!!
  • huh پاسخ

    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
    0
    7
    خیلی ساده هست. اینجا بدتره. مردم نمیخرن. باید ولشون کرد و رفت. دمکراسی حق خودتو بهت میدن یعنی مثل ایرون که میگه حق گرفتنیس نیس. یعنی تو ایرون هیچوقت دموکراسی نبوده. دولتیکه یک فرد فاحشه مثل همین فروشندگان سیتروان را نشناسد یا بشناسد و بآنها امتیاز فروش این خودرو را بدهد دموکرات نیس.
  • مبین پاسخ

    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
    4
    25
    پیش ثبت نام این خودرو یه کلاه برداری کامل بود. هیچ شخص حقیقی مفق به ثبت نام نشد. تا دوازده و نیم طول کشید و فقط میشد مشخصات وارد کرد و دیگه وارد درگاه بانکی هم نمیشد. میتونید توی اینستای شرکت کلاهبرداری سایپا سیتروئن نظرات مردم رو مشاهده کنید. افراد زیادی من جمله من از این کلاهبرداری عینی عکس تهیه کردن. اینکه مثلا گفتن ساعت ۱۲ مرحله بعدی شروع میشه و سر ۱۲ گفتن تموم شد!! فاجعه اینکه هییییییییچ نظارتی روی این افتضاح عینی نیست. فقط یه وکیل پیگیر میتونه پته این مسخره بازی رو بریزه رو آب.

    یوسف الفرقی

    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
    28
    4
    دوست عزیز سلام ، در خصوص این نظرت خواستم چند نکته ای رو یاداور شوم . اولا تعداد خودروهایی که ثبت نام می کنند خیلی محدود می باشد این سری صحبت از 2000 تا بود ولی متقاضی خیلی بیشتر می باشد . دوما با سرعت اینترنت پایین خیلی بعید می باشد کسی بتونه ثبت نام بکنه . سوما سرعت در نوشتن مشخصات خواسته شده خیلی مهم می باشد . چهارم قبول دارم واقعا که شانسی هم هست .... ولی باید عرض کنم واقعی و امکان پذیر می باشد .

    مهدی

    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
    1
    20
    کاملا الکی بود من 5 بار همون ثانیۀ اول امتحان کردم و فرم هارو قبلا آماده کرده بودم و کپی پیست کردم و باز هم در همون ثانیه می نوشت ظرفیت تکمیل ... شماها که میخواین همرو بدین نمایندگیتون این مسخره بازیا چیه؟ فقط احتمالا میخوان بگن قیمت مثلا 120 تومنه دلالا میارن بالا همش هم برنامه خودشونه کاملا واضحه

    اصغر

    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
    1
    6
    بنده از داخل شرکت مخابرات با اینترنت FTTH ( فیبر نوری ) و سرعت 100 مگ به اینترنت متصل هستم دقیقا از ساعت 11 تا 12:30 همین بازیها سرم آمد و کاملا مشخص بود در حال بازی دادن مردم هستند . دقیقا بلایی که در پژو 2008 سرمان آمد . وقتی بوی 30 تا 40 میلیون سود بمیان بیاید نوبت من و شما نخواهد رسید . بعد میگویند خودرو ساز احتکار نکرده این نشانه محکمی از کم فروشی و احتکار بود . خجالت آوره

    غفور

    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
    1
    3
    آقا تا کی میخواید با فرانسه عهد شکن ضد ایران معامله کنید جمع کنید برید با تویوتا ژاپن کارکنید فرانسه دوسال طول کشید امضا بزنه برجام رو .
  • حسین عزیزی پاسخ

    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
    3
    13
    با سپاس از گزارش فنی سی تری . به نظرم رقیب آی ٢٠ پیکانتو و میتراژ می باشد البته باید منتظر قیمت از طرف سایپا باشیم و متاسفانه سایت برای عده ای خاص قبل از ثبت نام باز میشود و همین افراد هستند که قیمت بازار آزاد را تعین میکنند
  • محمدی پاسخ

    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
    1
    6
    ممنون از بررسی خوب تان فقط اگه امکان داره یکم در مورد انواع سیستم تعلیق و اکسل و این که کدام شان بیشترین پایداری و چسبندگی را در پیچ ها و حرکت های ناگهانی و سرعت بالا دارد توضیح دهید.
  • نوید جهرمی پاسخ

    ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
    2
    19
    با تشکر از گزارش کامل و دقیقتون. این ماشین قراربود قبل از زمستان گذشته ب فروش بسه که فروشش شده الان و تحویلش شهریور. قیافه جالبی داره و با توجه به ذهنیت مناسبی که راجب محصولات سیتروئن هست میتونست پرفروش باشه. اما با این قیمت گذاری، وضعیت آپشن و داخلی که به خودروهای رده پایین بازار شبیهه تا پریمیوم و مونتاژی بودنش نمیشه انتظارات زیادی ازش داشت. دلالان هم از الان دندون تیز کردن برای تصاحب پیشفروش هاش. کسانی ک برای استفاده شخصی میخوان یکم صبرکنن تا وارد بازار بشه و دیده بشه.چون ممکنه مثل محصولات دی اس سخت فروش باشن و اگه پشیمون شین برای جبرانش اذیت شین.