1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. ابطال مجوز فعالیت واردکننده خودروهای سواری ولوو به ایران

ابطال مجوز فعالیت واردکننده خودروهای سواری ولوو به ایران

15 دی 1395
  • 0

وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت شرکت "افرا موتور" واردکننده محصولات ولوو را به دلیل شکایت مشتریان از نامناسب بودن خدمات پس از فروش این شرکت، تا اطلاع ثانوی باطل کرد.

 مجوز فعالیت واردکننده خودروهای سواری ولوو به ایران باطل شد

نگاهی به سامانه ایرانیان اصناف نشان می‌دهد که مجوز فعالیت شرکت افرا موتور باطل اعلام شده است؛ این در حالی است که مجوز صادره برای فعالیت این شرکت تا اواخر سال ۱۳۹۸ اعتبار داشته است.

در این زمینه یک منبع آگاه با تایید ابطال موقت مجوز فعالیت این شرکت، گفت: " مجوز فعالیت شرکت افرا موتور فعلا تعلیق شده است و دلیل آن نیز شکایت مشتریان این شرکت از عملکرد آن به ویژه در حوزه خدمات پس از فروش بوده است".

وی با بیان اینکه مشتریان این شرکت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شکایت کرده بودند و سازمان حمایت نیز خوستار تعلیق مجوز فعالیت این شرکت شده بود، خاطرنشان کرد: " اگر این شرکت به شکایات مشتریان خود رسیدگی کرده و رضایت آنها را جلب و سیستم خدمات پس از فروش خود را اصلاح کند پس از تایید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مجوز فعالیت این شرکت دوباره برقرار خواهد شد".

این مقام آگاه البته خاطرنشان کرد که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اخیرا اعلام کرده که شرکت افراموتور نواقص پیشین را برطرف و اصلاح کرده و احتمالا مجوز این شرکت دوباره برقرار خواهد شد.

در این شرایط باید منتظر ماند و دید واکنش افراموتور به این اتفاق چه خواهد بود و چه سرنوشتی در انتظار خودروهای ولوو در ایران به خصوص مسئله خدمات پس از فروش آنها است.

 مجوز فعالیت واردکننده خودروهای سواری ولوو به ایران باطل شد

منبع:ایسنا



نظرات