1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اعلام محدودیت‎های ترافیکی نوروز 97

اعلام محدودیت‎های ترافیکی نوروز 97

16 اسفند 1396
  • 0

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 97 و به‌منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از 24 اسفند ماه 96 تا 17 فروردین ماه 97 محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 اعلام محدودیت‎های ترافیکی نوروز 97

بر این اساس عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج ــ چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع است.

در همه محورهای برون‌شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می‌گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین 97 در کلیه محورهای برون‌شهری کشور ممنوع است.

تردد کامیون‌های حامل کود شیمیایی در ایام تعطیلات به‌جز تاریخ‌های 28 و 29 اسفند ماه و همچنین 4، 5، 12 و 13 فروردین 97 با رعایت مقررات و ضوابط در جاده‌های سراسر کشور به‌جز محورهای هراز و کندوان بلامانع است. هموطنان برای آگاهی از محدودیت‌های محوری استان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور، تلفن گویا و پاسخگوی 141، اپلیکیشن تلفن همراه 141، رباط و تلگرام 141 به آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها دسترسی پیدا کنند.

پیامک 100041 و 2000141 به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان و مسافران از آخرین وضعیت راه‌هاست.



نظرات