1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. طرح گارانتی ویژه خودروهای غیرشرکتی، به زودی توسط ایرتویا

طرح گارانتی ویژه خودروهای غیرشرکتی، به زودی توسط ایرتویا

2 آذر 1393
  • 3

شرکت ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا موتورز کورپوریشن در ایران، همسو با مسئولیتهای اجتماعی و مشتری مدارانه شرکت مادر و در راستای موفقیت های پیاپی تویوتا در انتخاب شایسته این برند به عنوان برترین و ارزشمند‏ترین برند خودرویی دنیا برای هفتمین سال متوالی، در اقدامی فراتر از مسئولیت‏ خود به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران، کلیه خودروهای تویوتا و لکسوس غیرشرکتی وارد شده به کشور را پس از احراز سلامت و اصالت تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش خود قرار می‏دهد.

اگر گشتی در خیابان های پایتخت بزنید با حجم بسیار زیادی از خودروهای وارداتی شخصی و بدون گارانتی در نمایشگاه های خودرو مواجه میشوید. تویوتا که در بین ژاپنی های بازار سهم زیادی را به خود اختصاص داده است از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از دارندگان خودروهای تویوتا فاقد گارانتی شرکتی هستند. با استفاده از این طرح (که برای اولین بار در ایران اجرا میشود) دارندگان این خودرو ها میتوانند در وحله اول از سلامت و اصالت خودرو خود مطلع شوند و پس از تحت پوشش شرکت ایرتویا قرار گیرند.

تویوتا که عنوان بزرگ‌ترین خودروساز سال 2013 را نیز به دوش می‌کشد در حالی در سال 2014 به‌عنوان با ارزش‌ترین برند خودرویی دنیا انتخاب شد که ارزش برند این شرکت در سال 2014 نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته است و به رقم 42.392 میلیارد دلار رسیده است. هوش و کایزن و همچنین احترام به مشتری و ارتقاء دائمی کیفیت سه ستونی هستند که راه تویوتا بر آن‌ها استوار است. هوش و کایزن، دیدگاهی را توصیف می‌کند که بر اساس آن شما هیچ‌گاه از شرایط فعلی راضی نبوده و دائم تلاش می‌کنید ایده‌های نوآورانه‌ای خلق کنید که به ارزش‌افزوده بیشتر منجر شود. تویوتا جایی است که هم تحول و هم انقلاب مورد پیگیری قرار گرفته و تلاش برای ایجاد توسعه هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد. تویوتا فرهنگ سازمانی منحصربه‌فردی دارد که هیروشی اکودا، مدیر سابق این شرکت آن را این‌طور خلاصه کرده است: «بدترین کار این است که هیچ‌چیز را تغییر ندهیم.»شرکت تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز می‌باشد. سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک، بورس لندن و بورس توکیو معامله می‌شود.

جزئیات و شرایط استفاده از طرح مذکور متعاقباً از طریق وب سایت رسمی شرکت اریتا (نمایندگی مرکزی ایرتویا) به آدرس www.arita.irtoya.com اعلام خواهد گردید.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از زمان آغاز طرح کلمه "service" را به شماره 021734567 پیامک نمایند.


منبع ایرتویا


نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (2 آذر 1393 ساعت 20:55)

    جالبه

  • امیدپ امیدپ (2 آذر 1393 ساعت 11:26)

    آفرین به ایرتویا

  • جرمی جرمی (2 آذر 1393 ساعت 10:40)

    خیلی عالیه باید از این شرکت تقدیر کرد .