1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تست درایو محصولات تویوتا در شیراز برگزار شد

تست درایو محصولات تویوتا در شیراز برگزار شد

11 مرداد 1395
  • 6

هفته گذشته دوستداران شیرازی تویوتا در پیست کارتینگ شیراز برای تست محصولات بزرگترین کمپانی خودروساز دنیا گردهم آمدند تا روزی پر شور و خاطره انگیز را رقم بزنند.

این برنامه که توسط شعبه شیراز شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران، تحت عنوان "یک روز خوب با تویوتا" معرفی شد در روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه با حضور جمع کثیری از علاقه مندان به تویوتا ساعت ۱۷ شروع و در ساعت ۲۱ به پایان رسید.

دعوت از علاقه مندان به دو صورت اطلاع رسانی از طریق نشریات و یا تماس با مشتریان قبلی ایرتویا صورت گرفت و شرکت کنندگان جهت ثبت نام برای تست خودرو های روفور و کمری هیبرید اقدام نمودند.

طبق تمهیداتی که در نظر گرفته شد شرکت کنندگان می توانستند در کنار تست خودرو های روفور و کمری هیبرید، در فضای اختصاصی، با حضور کارشناسان مجرب ایرتویا به بررسی دیگر خودرو های تویوتا و کسب اطلاعات کامل آنها بپردازند و همچنین فضایی برای بازی کودکان و پذیرایی از شرکت کنندگان نیز در نظر گرفته شده بود تا ساعاتی خوش را در کنار همراهان خود سپری نمایند .

در این برنامه، ایرتویا میزبان میهمان گرانقدر جناب آقای رضا فهیم، قهرمان اتومبیلرانی ایران نیز بود که با حرکات نمایشی جذاب دریفت، لحظاتی پر از هیجان را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد.

 تست درایو تویوتا در شیراز

 تست درایو تویوتا در شیراز

 تست درایو تویوتا در شیراز

 تست درایو تویوتا در شیراز

 تست درایو تویوتا در شیراز

 تست درایو تویوتا در شیراز

منبع:ایران جیب



نظرات

  • سعید سعید (13 مرداد 1395 ساعت 11:01)

    من تصمیم دارم یه خودرو خارجی برای خودم وارد کنم حاضرم مجوز را به قیمت منصفانه از ایشان خرید کنم لطفا با ایمیل من مکاتبه کنند یا با شماره 09173153702 تماس بگیرند

  • میلاد میلاد (13 مرداد 1395 ساعت 01:49)

    گفتین جمع کثیری از حضار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سکوها که خالیه کسی نیست

  • علیرضا علیرضا (12 مرداد 1395 ساعت 10:55)

    سلام، طرح جالبی است که فرد قبل از خرید سوار ی خودرو را نیز تست کند .بنده کیا را مدنظرم قرار دادم امکانات وظاهر وهر آنچه داشت . پس از خرید زمانی که از درب نمایندگی خارج شدم و در اولین دست انداز جلوی د ر از خریدم پشیمان شدم . و با خودم عهد کردم هیچ خودرو جدیدی را قبل از تست رانندگی نخرم .

  • م ح ع م ح ع (11 مرداد 1395 ساعت 17:20)

    سلام
    شما را به باب الحوائج قسم میدهم حرف بنده را به گوش مسئولین برسانید بنده معلول جسمی حرکتی هستم و پای راستم از کمرم قطع شده بنده 3 قسمت از 5 قسمت ریه ام با جراحی خارج شده و حالا 2 لوپ ریه دارم و مشکل تنفسی دارم مقداری روده های بنده طی 4 نوبت جراحی خارج ساخته اند که الان در حال سپری کردن دوران بیماری هستم یکدستگاه خودروی سهمیه دارم که معافیت گمرکی دارد و خودم نمیتوانم ثبت سفارش کرده و وارد نماییم و از مسئولین تقاضا دارم تا با توجه به وضعیت بنده در این مورد بنده را یارری فرمایند در ضمن بنده از رزمندگان بسیجی معلول 8 سال دفاع مقدس هستم ایمیلم را برای مسئول سایت نوشتم لطفا در وارد کردن این خودرو یاریم نمائید با تشکر از مسئولین محترم

    علیرضا علیرضا (12 مرداد 1395 ساعت 11:55)

    خوب برادر یه اسم و آدرسی از خودت بذار که مسئولین بتونن کمکت کنن.
    انشالا که مشکلت زودتر حل بشه.

    م ح ع م ح ع (13 مرداد 1395 ساعت 10:20)

    سلام
    ایمیلم هست و مدیر سایت میدانند
    ولی اصلا هیچ یک از مسئولین برای یک معلول کاری نمیکند و این را من طی سالها مشکل بارها تجربه کرده ام
    ممنون از همدردی دوستان