1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. لاستیک دزدی خودرو با روشی خاص

لاستیک دزدی خودرو با روشی خاص

12 خرداد 1393
  • 2

فرمانده انتظامی جلفا از دستگیری یک مجرم حرفه‌ای که با شیوه‌ای خاص لاستیک خودروهای پارک شده در کوچه‌های خلوت را سرقت می‌کرد خبر داد.

کاظم دهقانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت لاستیک اتومبیل‌ها در منطقه آزاد ارس و اعلام شکایت شهروندان به پلیس، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار اکیپ گشت کلانتری مرکزی قرار گرفت. وی افزود: ماموران در حین تحقیقات به فردی که در حال باز کردن لاستیک یک خودرو سواری پژو بود مظنون که پس از بررسی مشخص شد خودرو متعلق به وی نیست. بدین ترتیب مظنون دستگیر و پس از بازرسی خودرو پراید وی تعدادی لاستیک نو و فرسوده روی رینگ کشف شد که متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

به گزارش فارس، دهقانی اضافه کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم تعدادی لاستیک فرسوده خودروهای پراید و پژو را همراه با رینگ تهیه و در داخل خودرو پراید خود به همراه داشته و پس از شناسایی خودروهای پارک شده در نقاط خلوت در فرصتی مناسب رینگ و لاستیک‌های سالم آنها را با لاستیک‌های فرسوده تعویض و از محل متواری می‌شد.

رئیس پلیس جلفا با اشاره به اعتراف متهم به سرقت لاستیک خودرو در منطقه آزاد جلفا گفت: سارق اکثرا خودروهای فاقد دزدگیر و تجهیزات ایمنی و دارای لاستیک نو را مورد هدف و دستبرد خود قرار می‌داد.



نظرات

  • رضوان علی رضوان علی (25 مهر 1393 ساعت 01:29)

    من رفتم تو کارش

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (6 مهر 1393 ساعت 12:00)

    ما که روششو نفهمیدیم آخرششش.