1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. ثبت نام برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

ثبت نام برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

28 شهریور 1395
  • 0

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در این نمایشگاه آغاز شد

بنا بر اعلام برگزارکننده نمایشگاه خودرو تهران، بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت خودرو در کشور، ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در این نمایشگاه از امروز آغاز شده است.

علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری این نمایشگاه در زمینه این رویداد بزرگ صنعت خودرو گفت:"نمایشگاه خودرو تهران، پس از 11 سال قرار است بار دیگر برگزار شود. با توجه به اهمیت بالایی که بازار ایران در منطقه دارد این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است و ثبت‌نام این نمایشگاهی از امروز به‌صورت رسمی آغاز شده است."

وی افزود:"نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران قرار است در روزهای 26 تا 30 بهمن‌ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30هزار مترمربع برگزار شود. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف مرتبط با صنعت خودرو در نمایشگاه حاضر می‌شوند که برخی از آن‌ها شامل تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات یدکی، شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات جانبی خودرو و ... می‌شود."

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران افزود:"پس‌ از انتشار خبر اولیه برگزاری این نمایشگاه، درخواست‌های زیادی برای شرکت در نمایشگاه به دستمان رسیده است و این مسئله نشان از علاقه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران دارد. ایران بزرگ‌ترین بازار خودرو در منطقه است و همین مسئله باعث شده شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در این بازار تمایل زیادی به شرکت در نمایشگاه داشته باشند تا بتوانند توانایی‌های خود را از طریق این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند."

نمایشگاه خودرو تهران آخرین بار بیش از یک دهه پیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد اما پس‌ازآن، به دلیل مشکلات ترافیکی این سایت، برگزاری نمایشگاه خودرو در آن منتفی شد و همین مسئله باعث شده تهران سال‌ها فاقد نمایشگاه خودرو باشد. اینک اما با برگزاری نمایشگاه خودرو در سایت تازه تاسیس شهر آفتاب، تهرانی‌ها بار دیگر فرصت دیدار مستقیم با بزرگ‌ترین خودروسازان ایران و جهان را خواهند یافت.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند درخواست‌های خود را به ایمیل info@iranautoshow.ir ارسال کرده یا فرم ثبت‌نام را از طریق وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس iranautoshow.ir تکمیل نمایند. به‌علاوه شماره تلفن 26645171-021 آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شرکت‌کنندگان است.

منبع:عصر خودرو



نظرات