1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مراکز معاینه فنی دو شیفته کار میکنند...

مراکز معاینه فنی دو شیفته کار میکنند...

5 مهر 1395
  • 0

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران از آغار به کار شیفت دوم مراکز معاینه فنی خبر داد.

سید نواب حسینی منش با بیان اینکه با توجه به تراکم مراجعه برای دریافت معاینه فنی از روز گذشته (شنبه سوم مهرماه) تمامی مراکز معاینه فنی تهران به صورت دو شیفت خدمات رسانی می کنند، گفت: تمامی مراکز در دوشیفت ٨ تا ١۶ و ١۶ تا ٢۴ فعالیت خواهند کرد. این اقدام در جهت کاهش تراکم مراجعه به مراکز صورت گرفته است.

وی با تاکید بر افزایش چند صد برابری مراجعه به مراکز معاینه فنی تصریح کرد: روز گذشته تا پایان ساعت کاری (٢۴بامداد) بالغ بر ۶۴٠٠ خودرو در مراکز معاینه فنی تهران پذیرش شده اند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی با اشاره به اینکه اجرای طرح کاهش از ابتدای مهرماه گفت: در روز جمعه دوم مهرماه بیش از ۴٢٠٠ خودرو و در روز پنج شنبه اول مهرماه بیش از ۴۶٠٠ خودرو در مراکز معاینه فنی پذیرش شده اند.

وی بابیان اینکه به رغم تکرار مکرر و تاکید بر اجرای طرح کاهش از ابتدای مهرماه، متاسفانه قشر عظیمی از شهروندان مراجعه به معاینه فنی را به دقیقه ٩٠ انداخته و مراکز معاینه فنی تراکم مراجعه دارد، تصریح کرد: مرکز بیهقی و سراج پر تراکم ترین مرکز معاینه فنی طی هفته اخیر بوده اند، این در حالیست که شهروندان می توانند عدد یک را به ۲۰۰۰۱۱۲ پیامک کنند تا از مراکز معاینه فنی خلوت مطلع شوند.

منبع:ایران جیب



نظرات