درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
فقط یه کسی مثل یوزارسیف حکیم ( عزیز مصر ) میتونه این مملکت رو نجاب بده
به کجا داریم میریم ما،دیگه چقد دزدی...
ادم نمیدونه بخنده ب این حرفا یا گریه کنه!
مطمئن باشید این ماشینها و هر ماشین خارجی را وارد میکنند و یک صفر جلو قیمت واقعی اش میگذارند به مردم میفروشند. قیمت واقعیشان یک دهم قیمت فروش داخل هستش.
مطمئن باشید تا چند ماه دیگه خودروهاى داخل هم شاهد افزایش قیمت خواهد بود،قصه میخورم که کاش مردم همکارى میکردن و محصولات تحمیلى داخلى خریدارى نمیکردن ، چرا خانواده من و شما باید سوار این خودروهایى بشن که هیچ امنیتى ندارن، اونم با این جاده ها!!!
این تجاوز علنى به سطح رفاه مردم میتونه باشه!!!
یک شبه سراتو ١٤م افزایش قیمت!!!
فقط یاد گرفتن بجای حل یه مسئله صورت مسئله رو پاک کنن
دلشو بحال هیچکس نمیسوزه جز خودشون
واقعا متاسفم
از قدیم به اشتباه میگفتن که خدای جای حق نشسته، ولی اینطور نیست و حق سر جای خودش نشسته و خدا حسابرسه و آخر کار حق کسایی که حق،خوری کردن رو به شدت میذاره کف دستشون!! اگه اوضاع اقتصادی ایران رو یه مرداب بدونیم، اونیکه ته مرداب تو لجنش داره خفه میشه ما مردمیم و اونیکه سوار قایق نجاته کسی جز دلسوزان دلسوخته وطن نیستن!
قیمتها بیشتر از تعرفه جدید رفته بالا.اگه تعرفه جدید تصویب بشه یا قیمت ثابت میشه یا یکم قیمت افت میکنه.ولی اگه تصویب نشه قیافه کسایی که خودرو خرسدن که گرون بشه دیدنیه..
روز به. روز اوضاع خودرو داره بدتر میشه
خدا ب دادمون برسه ک اینقد بهمون ظلم میشه و صدامونم ب هیج جا نمیرسه
سرگردنه بگیری شده
خدایا یک منجی بفرست
متاسفانه در کشور ما حکومت قیم مردمه! حکومت تعیین می کنه چی بخوری چی بپوشی چی سوار بشی چی بخری چی ببینی چی بشنوی چی فکر کنی... اصولا حق نداری تصمیم بگیری تو ایران
حمایت از خودروساز داخلی فقط بهونه است. اگه این روش حمایت (محدودیت واردات) جواب میداد که تو این همه سال باید حداقل یه محصول در حد بین المللی ازش در میومد نه اینکه از توش دنا و ساینا بیاد بیرون!!!! مقایسه با خودروسازهای کره انجام بدید متوجه میشین.
تنها راه حمایت واقع بینانه اینه که اونها واقعا در مسیر رقابت با دنیا قرار بگیرن و بتونن محصولاتشونو بفروشن نه اینکه مردم رو به زور به سمتشون بفرستن.
حمایت از خودروساز داخلی فقط بهونه است. اگه این روش حمایت (محدودیت واردات) جواب میداد که تو این همه سال باید حداقل یه محصول در حد بین المللی ازش در میومد نه اینکه از توش دنا و ساینا بیاد بیرون!!!! مقایسه با خودروسازهای کره انجام بدید متوجه میشین.
تنها راه حمایت واقع بینانه اینه که اونها واقعا در مسیر رقابت با دنیا قرار بگیرن و بتونن محصولاتشونو بفروشن نه اینکه مردم رو به زور به سمتشون بفرستن.
با اینکار می گن که مجبورتون می کنیم که خودرو داخلی بخرید . تمام
اونم با هرکیفیتی که دوست داریم میخاد دلت بخاد میخاد دلت نخاد همینه که هست . چون دیگه هیچ رقابنتی وجود ندارد . بخدا آدم بقض می کنه که بشینه از ته دل گریه کنه .........
خوبه دیدن سراتو سایپا یکم رفته بالا به فکر افتادن نمیگن ماشینای وارداتی از پارسال بین ۳۰ تا ۵۰ گرون شده رو نمبینن؟؟
سانتافه 280 - 300 میلیون!!! واقعا مسخره س
سانتافه معمولی دارای ارزش گمرکی ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار بود که نیز قبلاً با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان عرضه میشد که هماکنون قیمت آن در بازار به ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.،.، مقاله،های مربوط به خودرو فقط شده گزارش ....و سرکیسه کردن مردم ایران.،.، شما فقط نرخ ارز و تعرفه،ی تعیین شده رو برای قیمتگذاری سانتافه حساب کن و ببین چی بوده و حالا چه خواهد شد؟
بازی با کلمات برای جمله سازی شیک و قانونی
زور گیری و فشار اقتصادی بر مردم بی زبان
فقط میشه گفت خدا .... همشون بکنند تو هیچی فکر مردم نیستند
یا خدااااااااااا
چه شود