1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. کیا سراتو سایپایی در ناوگان پلیس تهران

کیا سراتو سایپایی در ناوگان پلیس تهران

20 بهمن 1395
  • 0

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ناوگان خودرویی پلیس احتیاج به بازسازی داشت برهمین اساس خودروی وارد شده با تصویب ستاد کل انتخاب شد و سراتو چون در داخل کشور تولید می‌شود مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 کیا سراتو سایپایی در ناوگان پلیس تهران

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه فجر در رابطه با برنامه های ناجا همزمان با ۲۲۲ بهمن ماه گفت: نیروی انتظامی اقدامات لازمه اولیه را برای هرچه بهتر و باامنیت تر برگزار شدن مراسم ۲۲ بهمن انجام داده است که این برنامه ها در تهران و مراکز سراسر استانها اعمال شده است.

اشتری بیان کرد: این برنامه ها شامل برنامه های ترافیکی است و از روزهای منتهی به ۲۲ تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر انتخاب سراتو به عنوان خودروی نیروهای پلیس اظهار داشت: ناوگان خودرویی پلیس احتیاج به بازسازی داشت برهمین اساس خودروی وارد شده با تصویب ستاد کل انتخاب شد و سراتو چون در داخل کشور تولید می‌شود مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرمانده ناجا گفت: الان تعداد۲۰۰ خودروی سراتو در بخش پلیس راهور و پلیس انتظامی آماده شده برای استفاده در شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته است و در صورت تایید تست در تمام کشور مورد استفاده قرار می گیرد و خودروهای بنز تا زمانی که مجوز داریم استفاده می کنیم و کم کم از رده خارج می شوند.

وی درباره عملکرد پلیس در ۱۱ ماه گذشته گفت: در همه شاخص ها بهبودی داشته ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است و در نظر گرفتن شاخص ها نسان می دهد که حرکت رو به جلویی را پلیس داشته است.

اشتری گفت: در زمان بحران پلیس بسیار خوش درخشید و امیدواریم میزان رضایتمندی مردم از پایس همچنان بالا باشد چون اعتماد مردم به پلیس بزرگترین پشتوانه پلیس است.

وی درباره حادثه ملارد و شهادت یکی از ماموران گفت: خوشبختانه با پیگیری که صورت گرفت در کمتر از ۲۴ ساعت مجرم مسلح دستگیر شد و امیدوارم دستگاه قضایی نیز بسیار سریع درباره این متهم سابقه دار تصمیم گیری کند.

سردار اشتری همچنین درباره برنامه های پایان سال پلیس نیز گفت با توجه به حضور مردم در مراکز خرید و افزایش خریدهای شهروندان حضور ماموران پلیس در مراکز خرید بیشتر میشود.

منبع:دنیای خودرو



نظرات