1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. فروش اقساطی سایپا به پایان رسید

فروش اقساطی سایپا به پایان رسید

24 آبان 1394
  • 0

کار تحویل خودروهای ثبت نام قطعی از روز دوم ثبت نام در نمایندگی ها آغاز شد و خودروها به تدریج و در دوره زمانی 30 روزه تحویل خریداران می شود.

یک روز بعد از اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص رعایت سقف فروش 110 هزار خودرو در وام 25 میلیون تومانی، سایپا هم فروش محصولات خود را در این طرح متوقف کرد.

امروز شرکت سایپا بعد از اطلاعیه رور گذشته بانک مرکزی که سقف وام 25 میلیون تومانی خودرو را فروش 110 هزار دستگاه عنوان کرده بود، با ارسال اطلاعیه‌ای به تمام شعب مجاز خود پایان فروش محصولات خود را در قالب طرح وام 25 میلیون تومانی اعلام کرد.

شب گذشته شرکت ایران خودرو هم با ابلاغیه ای به تمام شعب خود پایان فروش محصولات خود را در قالب این طرح اعلام کرد.

سایپا 50 هزار دستگاه خودرو در طرح فروش اقساطی فروخت

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در این باره گفت: از مجموع 65 هزار پیش ثبت‌نام خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی در نمایندگی‌های سایپا، حدود 50 هزار ثبت نام قطعی شد.

رضا تقی زاده افزود: کار تحویل خودروهای ثبت نام قطعی از روز دوم ثبت نام در نمایندگی ها اغاز شد و خودروها به تدریج و در دوره زمانی 30 روزه تحویل خریداران می شود.

وی گفت: در حالی بانک مرکزی روز گذشته خبر توقف اجرای طرح فروش اقساطی خودرو را رسانه ای کرد که نامه ای مبنی بر تعیین سقف فروش 110 هزار دستگاه خودرو در قالب بسته خروج از رکود به ما ابلاغ نشد.

در پی اعلام بانک مرکزی مبنی بر پایان طرح فروش اقساطی خودرو با تسهیلات بانکی و اصرار خودروسازان بر اغاز مرحله دوم این طرح، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت شب گذشته جلسه مشترکی درخصوص ادامه این طرح با مسئولان بانک مرکزی برگزار کردند که نتیجه ان توقف فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیون تومانی بوده است.



نظرات