1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. ورود خودروهای رنو به شبکه تاکسیرانی

ورود خودروهای رنو به شبکه تاکسیرانی

13 مهر 1394
  • 0

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محصولات رنو به دلیل کیفیت و بالا و قیمت رقابتی در شبکه تاکسی‌رانی به کار گرفته خواهند شد.

جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای حضور خودروهای رنو در شبکه تاکسیرانی گفت:"شرکتی با عنوان آرین تاکسی با مشارکت نگین خودرو و ایرتویا تاسیس شده است تا با دیدگاهی جدید به فعالیت در زمینه تاکسیرانی بپردازد. بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، حدود 2500 دستگاه از خودروهای رنو از مدل فلوئنس نیمه فول در این شرکت به‌عنوان تاکسی مورداستفاده قرار خواهد گرفت."

وی افزود:"فلوئنس خودرویی است که پیش از این و بر اساس ارزیابی های ISQI رتبه بسیار خوبی در زمینه کیفیت و رضایت مشتریان دارد و با توجه به دوام آن، خودرویی مناسب برای تاکسیرانی است ضمن آنکه با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به خودروهای هم‌رده در بازار دارد، می‌تواند به‌خوبی در این بخش رقابت کند."

حسینی اضافه کرد:"علاوه بر شرکت آرین تاکسی، قراردادی با یکی از شرکت‌های تاکسی‌رانی معتبر به امضا رسانده‌ایم که خودروی رنو فلوئنس را به‌عنوان تاکسی در خطوط حمل‌ونقل خود به کار بگیرند."

فلوئنس با توجه به ابعاد بدنه مناسب، فضای مناسبی برای سرنشینان دارد ضمن آنکه ازنظر امکانات رفاهی خودرویی مناسب است. به‌علاوه با توجه به گیربکس اتوماتیک این خودرو، رفاه راننده نیز در زمان استفاده طولانی مدت در این خودرو مدنظر قرار گرفته است و به‌این‌ترتیب فلوئنس می‌تواند حضور پررنگی در این بخش داشته باشد. در کنار این‌ها فلوئنس ازنظر قیمتی و با در نظر گرفتن کیفیت آن و اصالت اروپایی‌اش خودرویی بسیار مناسب است و نسبت به رقبای خود ارزان‌تر به دست مشتریان می‌رسد. از سوی دیگر با توجه به برنامه‌های گسترده نگین خودرو در راستای خدمات پس از فروش به محصولات رنو و در نظر گرفتن قیمت قطعات یدکی محصولات رنو در ایران می‌توان گفت بهره‌گیری از این خودرو در شبکه تاکسی‌رانی گزینه‌ای مناسب خواهد بود.



نظرات