1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. کاهش زمان شماره گذاری خودرو‌های رنو

کاهش زمان شماره گذاری خودرو‌های رنو

23 تیر 1394
  • 0

فاصله زمانی تحویل و شماره گذاری محصولات رنو در نگین خودرو به یک هفته کاهش یافت.

سهراب زمان زاده مدیر فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی و مهندسی مجدد فرآیندهای اجرایی این شرکت، فاصله زمانی بین تحویل و شماره گذاری خودروهای ثبت نامی مشتریان رنو به یک هفته کاهش یافت.

به گفته وی، این کاهش زمان درحالی اتفاق می افتد که در هفته های گذشته، فرایند اسقاط خودروهای فرسوده به دلیل رونق گرفتن اسقاط خودروی سنگین و افزایش فرایندهای کنترلی و نظارتی ارگان های ذی ربط اندکی طولانی تر شده است.

زمان زاده افزود: نگین خودرو در راستای تکریم و اغنای رضایت مندی مشتریان، اقدام به بهبود و ارتقاء در فرایندهای داخلی کرد و توانست با مدیریت صحیح منابع، این فاصله زمانی را به یک هفته کاهش دهد.

در ابتدای سال جاری نیز جمشید حسینی مدیر عامل شرکت نگین خودرو، قول داده بود تا از تمامی ابزار و منابع در راستای کاهش زمان انتظار تحویل تا شماره گذاری خودرو و همچنین رضایت مندی مشتریان استفاده کند.

نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در حال حاضر 9 محصول مختلف از این برند اصیل و اروپایی که از دیرباز، خودرو سواران ایرانی به خوبی با آن آشنا هستند را در بازار ایران با شرایط متنوع فروش عرضه می کند. همچنین در حوزه خدمات پس از فروش با نوآوری های فراوان سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات در سطح استانداردهای بین المللی را دارد.



نظرات