1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

26 اردیبهشت 1396
  • 0

بعد از موفقیت نمایشگاه مجازی رنو تلیسمان در ایران، رنو این بار اقدام به راه اندازی نمایشگاه مجازی (Renault Virtual Showroom) برای خودرو شاسی بلند جدید و جنجالی خود یعنی رنو کولئوس جدید پرداخته است. جذابیت های بی حد و حصر در طراحی و امکانات این شاسی بلند 4WD از یک سو و نحوه نمایش و ارائه خلاقانه آن در نمایشگاه مجازی رنو از سوی دیگر باعث شده است تا نظر خیلی از کاربران و علاقه‌مندان خودرو در فضای مجازی این بار به رنو کولئوس جدید جلب شود.

 تور مجازی رنو کولئوس

رنو با سابقه درخشان در تولید خودرو نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا توانسته است سهم بازار خوبی از صنعت خودرو را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این مثل همیشه با شناسایی و درک صحیح از مخاطب خود، حالا توانسته است خودرو شاسی بلند رنو کولئوس جدید را با مجموعه کاملی از تجهیزات و امکانات در کنار مشخصات فنی قابل توجه وارد بازار ایران کند. به همین منظور رنو به منظور آشنایی مخاطبانش با رنو کولئوس جدید هم راستا با تبلیغات محیطی با شعار رنو کولئوس بر فراز چهار اقلیم، با برگزاری یک کمپین خلاقانه در فضای دیجیتال با عنوان نمایشگاه مجازی رنو سعی کرده است تا فرصت آشنا شدن با این محصول جدید برای همگان بدون هیچ گونه محدودیتی قابل دسترس و فراگیر باشد.

طراحی و ظاهر بسیار لوکس و اروپایی این خودرو که در بر گیرنده امضای طراح رنو بر روی طرح جلو و عقب خودرو موجود است و امکانات خاص آن از جمله صفحه نمایش 8.7 اینچی، رینگ 18 اینچی، سیستم صوتی Bose، مه شکن جلو با قابلیت روشن کردن کامل پیچ، ترمز دستی برقی و از همه مهمتر امنیت و کیفیت رنو موج عظیمی از تقاضا جهت آشنایی با این محصول و پیش خرید آن را در میان مردم آغاز کرده است.

 تور مجازی رنو کولئوس

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس از هفته گذشته فعال شده است و استفاده آن برای تمام افراد رایگان می باشد. علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه مجازی می توانند با مراجعه به وب سایت نمایشگاه مجازی رنو و بعد از انجام فرآیند ثبت نام، با توجه به شرایط خود، سانس مناسب پخش نمایش را انتخاب کنند. باید دقت داشت که از ابتدا زمان اعلام شده، برنامه پخش می شود و کارشناسان رنو به صورت مستقیم برای پاسخگویی به سوالات کاربران آماده هستند. بعد از انتخاب زمان پخش، لحظه شمار آغاز تور مجازی رنو کولئوس بر روی سایت فعال می شود و از طریق ایمیل و پیامک زمان نمایش انتخاب شده یادآوری می‌گردد.

هنگامیکه کاربران برای تماشای ویدئوی حدودا ۹ دقیقه ای نمایش مجددا به سایت نمایشگاه مجازی رنو مراجعه می کنند، می توانند بررسی رنو کولئوس را در چهار اقلیم و چهار فصل و آب و هوای ایران را با تصاویر کم نظیر ببیند و با عملکرد تمام آپشن های این خودرو به صورت ویدئویی آشنا شوند. همچنین این امکان برای شرکت کنندگان وجود دارد که در حین پخش نمایش، تمام سوالات خود را به صورت عمومی بپرسند و پاسخ مناسب و کامل خود را از کارشناسان رنو به صورت آنلاین دریافت کنند. علاوه بر این امکان کسب اطلاعات بیشتر برای تماشاکنندگان وجود دارد و همچنین می توانند با مراجعه به مینی سایت اختصاصی رنو کولئوس، بروشور آن را دریافت کنند. در آخر باید به این نکته توجه داشت که چنین اتفاقی در ایران برای اولین بار توسط رنو رقم خورده است و رنو توانسته نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را به سمت خود معطوف سازد.

امروزه بسیاری از مشتریان جهانی کمپانی ها با شیوه های نوین، اطلاعات لازم و اختصاصی خودشان در خصوص یک محصول به دست می آورند که نمایشگاه مجازی یکی از این خلاقیت های کمپانی های بزرگ خودروسازی است.

لینک ورود به نمایشگاه مجازی رنو

لینک ورود به صفحه رنو کولئوس در سایت رنو

لینک مینی سایت اختصاصی رنو کولئوس


نظرات