1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. از سپر تا سپر با خدمات در محل نگین خودرو

از سپر تا سپر با خدمات در محل نگین خودرو

22 آذر 1395
  • 1

شرکت نگین خودرو برای ایجاد تمایز خدمات پس از فروش خود 20 خودرو برای سرویس رسانی در محل به خودروهای رنو به ناوگان خود اضافه کرد.

 خدمات سرویس سیار توسط نگین خودرو

سید رضا فاطمی فر مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، با بیان این مطلب گفت: توسعه و استاندارد سازی نمایندگی ها، توسعه خدمات و تامین قطعات یدکی جزء برنامه های جدید خدمات پس از فروش نگین خودرو است که به صورت جدی دنبال می شود. ما مدعی هستیم که بهترین قطعات را برای محصولات رنو ارائه می دهیم که در مقایسه با قطعات محصولات مشابه رقبا بسیار ارزان است.

مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو تعداد خودروهای سرویس رسان را 15 دستگاه عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با افزودن 5 دستگاه دیگر به این سرویس دهنده های سیار، تا پایان سال با 20 خودرو به محصولات رنو در محل خودرو خدمت رسانی می کنیم.

وی در مورد توسعه نمایندگی های نگین خودرو نیز گفت: مجموعا 15 نمایندگی در کشور و به طور مجزا 5 نمایندگی در مازندران، و یک نماینده رسمی در هریک از شهرهای ارومیه، کرمانشاه، تبریز، یزد، بندرعباس، همدان، شیراز، اردبیل، اهواز و کرج با استانداردهای جهانی تاسیس خواهد شد.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • جمشید جمشید (22 آذر 1395 ساعت 18:34)

    تلفن امداد خودرو شما هنوز درساعات غیراداری وروزهای تعطیل حتی برای تهران جوابگوی مشتریان شما که نیاز به امداد دارند نمیباشد.
    چطور چنین اظهاراتی که بوی کذب میدهدرا منتشر میکنید.