1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. گرفتن خلافی به صورت غیر حضوری

گرفتن خلافی به صورت غیر حضوری

15 فروردین 1394
  • 2

گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربر است. در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+۱۰ مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند. اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربر است. در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+10 مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند. اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت:

بدین منظور به آدرس سایت پلیس راهور به نشانی (http://rahvar120.ir) مراجعه کنید.

شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت (مطابق با عکس زیر ) خودرو را در قسمت توضیح داده شده وارد کنید

 گرفتن خلافی به صورت غیر حضوری

شماره پیامک استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه:

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات – اجرائیات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ را برای استعلام مبالغ جرایم، نمره منفی و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد.

دقت داشته باشید که در هنگام تایپ کد ۱۷ رقمی فاصله لازم نیست. در تشخیص اعداد و حروف به خصوص ۱ و i دقت کنید چون گاهی به جای حروف عدد و یا به جای عدد حروف تایپ می کنید و این باعث عدم پاسخ می شود.

متقاضیان می توانند برای گرفتن میزان خلافی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت به سامانه پیامکی و همچنین برای استعلام نمره منفی گواهینامه و بند محرومیت گواهینامه، مطابق زیر اقدام کنند:

استعلام مبلغ تخلف به همراه شناسه قبض و پرداخت:

– یا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید)

– یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)

دریافت نمره منفی گواهینامه:

– ارسال شماره گواهینامه به شماره اس ام اس : ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰



نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (15 فروردین 1394 ساعت 21:37)

    واقعا عالی شد

  • آفرین آفرین (15 فروردین 1394 ساعت 17:59)

    کار بسیار مثبت و با ارزشی است ، موفق باشید .