1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جدیدترین رتبه بندی کیفی خودروهای داخلی

جدیدترین رتبه بندی کیفی خودروهای داخلی

29 فروردین 1396
  • 2

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اسفند ۱۳۹۵ منتشر شد.


 جدیدترین رتبه بندی کیفی خودروهای داخلی

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در اسفند ماه سال گذشته، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و تیبا در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز تنها ساندرو توانسته چهار ستاره کیفی را کسب کند. خودروهای پارس تندر، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ اتوماتیک، تندر ۹۰ ایران خودرو، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵ و دنا نیز دارای دو ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو ۴۰۵ خراسان، سمند تبریز، ام‌وی‌ام S۱۱۰ و تیبا هاچ‌بک در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان سه خودروی آریزو ۵، چانگان CS۳۵ و برلیانس H۳۳۰ سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. دو خودروی جک J۵ و آریو نیز دارای دو ستاره کیفی هستند. دیگر خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل ام‌وی‌ام ۵۵۰ و لیفان X۶۰ نیز در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز سراتو چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. تیگو ۵ نیز سه ستاره و جک S۵ دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز دو خودروی نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا دارای چهار ستاره از پنج ستاره کیفی هستند.


منبع : ایسنا



نظرات

  • فرخ تهرانچی فرخ تهرانچی (30 فروردین 1396 ساعت 09:58)

    با سلام ضمن سپاس از گزارش مفیدتان متاسفانه از خودروی تولیدی ایران خودرو بنام اچ سی کراس از شرکت دنگ فنگ هیچ نامی در گزارشتان برده نشده در حالی که این خودرو از نظر قیمت و امکانات و اپشن یکی از مناسب ترین تولیدات داخلی است. جای تعجب داره.

  • سعید سعید (29 فروردین 1396 ساعت 14:24)

    رانا که سه ستاره است رو از قلم انداختی عزیز