1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. زمان طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمضان

زمان طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمضان

1 تیر 1393
  • 0

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در تشریح جزییات طرح‌های ترافیکی و انتظامی پلیس پایتخت در ماه مبارک رمضان گفت: تمهیدات لازم در حوزه پلیس راهور و انتظامی برای ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به برپایی جلسات سرکلانتری‌ها با مسوولان مساجد و هیات‌های بزرگ گفت: سرکلانتری‌های تهران جلسات متعددی با مسوولان مساجد و هیات‌ها داشته و برای هماهنگی‌های بیشتر نیز این جلسات ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای شب‌های قدر گفت: قطعا بعد از افطار مسائل ترافیکی وجود دارد و شاهد حجم زیاد خودروها در معابر خواهیم بود اما هماهنگی‌های لازم اتخاذ شده و پلیس آماده است.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد وضعیت مناسب‌تری خواهیم بود، گفت: همچنین همکاران ما بعد از افطار به دلیل استقبال مردم از فضاهای سبز در این مکان مستقر خواهند شد.

ساجدی‌نیا در مورد ساعت کار اغذیه‌فروشی‌ها نیز گفت: در حال حاضر مسوولان این صنف در اداره اماکن در حال رایزنی هستند و به نظر می‌رسد همانند سنوات گذشته از اذان افطار تا قبل از سحر تعدادی از اغذیه‌فروشی‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

رییس پلیس پایتخت همچنین از کاهش زمان طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در ماه رمضان خبر داد و گفت: قطعا زمان این طرح‌ها کاسته می‌شود تا مردم بتوانند سر وقت به افطار برسند اما جزییات بیشتر را پلیس راهور پایتخت اعلام می‌کند.




نظرات