1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خودروهای ساخت آلمان پرطرفدارترین و ایران کم طرفدارترین در میان ایرانیان (نتایج نظرسنجی 1)

خودروهای ساخت آلمان پرطرفدارترین و ایران کم طرفدارترین در میان ایرانیان (نتایج نظرسنجی 1)

22 تیر 1393
  • 1

ماه گذشته نظر سنجی مابین کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت Car.ir برگزار کردیم و از دوستان خواستیم که از بین کشورهای بزرگ تولید کننده خودرو انتخاب نمایند که خودروهای کدام کشور را میپسندند. البته شاید اگر حق انتخاب بر اساس بودجه باشد بسیاری مجبور باشیم خودروهای وطنی و یا فرانسوی و کره ای را اننخاب کنیم اما در این نظر سنجی بیشتر قصد داشتیم متوجه این مسئله شویم که خودروی دلخواه ایرانیان بدون توجه به بودجه میتوانید ساخت کدام کشور باشد.


در این نظر سنجی هر شخص میتوانست نام 2 کشور را انتخاب نماید. تعداد شرکت کنندگان در این نظر سنجی 16168 نفر بود که این تعداد کاربر 23827 انتخاب انجام داده اند (این مسئله گواه این است که بسیاری از کاربران عادت به انتخاب بیش از 1 گزینه در نظرسنجی ندارند). همانطور که در جدول زیر مشاهده میفرمایید خودروهای ساخت کشور آلمان با اختلاف زیادی رتبه اول را به خود اختصاص داده اند و جدال اصلی برای دوم شدن میان خودروهای ساخت آمریکا و ژاپن بود که این عنوان در نهایت به خودروهای ساخت آمریکا رسید و بازهم جای خالی این خودروها در کشور مشهود شد.


در رتبه های بعدی جدال خودروهای کره ای و ایتالیایی وجود داشت که خودروهای ساخت کشور کره با اختلاق اندک جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده اند. در انتهای جدول و در جنگ بین قعر نشینان فاصله بسیار اندک خودروهای فرانسوی و وطنی بسیار جالب توجه است و طرفداران بسیار اندک خودروهای فرانسوی (مخصوصا در مقایسه با رقبای کره ای و ژاپنی خود) بسیار جای تعجب داشت و شاید بتوان بازنده اصلی را خودروهای فرانسوی نامید.


البته ذکر این مسئله ضروری است که اگر قرار بود این نظر سنجی بر اساس واقعیت و بودجه دوستان انجام میگرفت نتایج متفاوتی را مشاهده مینمودیم و شاید روال جدول کاملا برعکس میشد. جهت کسب آگاهی از نظرسنجی های آتی در سایت عضو شوید (گزینه دریافت خبرنامه را انتخاب کنید).


میتسوبیشی ترایتن و شباهت بیشتر به خودروهای سواری


منبع Car.ir


نظرات

  • عابدینی عابدینی (22 تیر 1393 ساعت 16:23)

    چه فایده کی به خواسته مردم اهمیت میده.