1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. هشدار پلیس درباره تعویض پلاک

هشدار پلیس درباره تعویض پلاک

9 اسفند 1394
  • 0

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نسبت به وکالت‌نامه‌های جعلی در مراکز نقل و انتقال پلاک هشدار داد و از شهروندان خواست تا جایی که می‌توانند خودشان شخصا برای تعویض پلاک به مراکز مراجعه کنند.

سرهنگ احمد رستمی درباره وکالت‌نامه‌های جعلی در مراکز تعویض پلاک گفت: متاسفانه یکی از مواردی که ممکن است مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گیرد استفاده از وکالت نامه‌های جعلی و فاقد اصالت برای تعویض یا نقل و انتقال پلاک است.

وی ادامه داد:‌ از همین رو هشدار ما به شهروندان به خصوص در روزهای پایانی سال که آمار مراجعات به مراکز تعویض پلاک افزایش می‌یابد این است که تا جایی که ممکن است حتما خودشان برای انجام فرایند تعویض و نقل و انتقال پلاکشان به این مراکز مراجعه کنند.

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور ناجا ادامه داد: متاسفانه ما سامانه‌ای مشترک برای بررسی ثبت اسناد و صحت وکالت‌نامه‌ها را نداریم و به همین دلیل امکان جعل نیز افزایش می‌یابد البته همکاران من با هوشیاری این موضوع را رصد کرده و روزانه با موارد مختلفی برخورد می‌کنند اما نیاز به چنین سامانه‌ای احساس می‌شود.

وی خواستار ایجاد سامانه‌ای مشترک به منظور بررسی صحت و اصالت وکالت نامه‌ها و اسناد این چنینی شد و گفت: به چنین سامانه‌ای برای تبادل اطلاعات نیاز داریم.

منبع ایسنا


نظرات