1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مدیر عامل پرشیا خودرو استعفا داد

مدیر عامل پرشیا خودرو استعفا داد

30 اردیبهشت 1394
  • 0

مدیرعامل پرشیاخودرو (نمایندگی واردکننده محصولات ب ام و آلمان به ایران) تنها پس از چند ماه نشستن بر صندلی مدیرعاملی این شرکت، از سمت خود استعفا کرد، استعفایی که گفته می شود به دلیل ناهماهنگی اعضای هیات مدیره با وی و مخالفت با برنامه های مدنظرش بوده است.

عبدالله بابایی که سابقه حضور در سطوح مدیریتی خودروسازان بزرگ داخلی را نیز در کارنامه خود دارد، دی ماه سال گذشته از ایران خودرو راهی پرشیاخودرو شد و قرار بود تحولاتی را در این شرکت ایجاد کند، اما درنهایت تنها حدود پنج ماه دوام آورد و در نهایت مجبور به استعفا شد.

گفته می‌شود؛ اعضای هیات مدیره پرشیا خودرو چندان با برنامه های بابایی همسو نبوده و در نهایت همین ناهماهنگی سبب استعفای زودهنگام وی از مدیرعاملی این شرکت واردکننده ب ام و به ایران، شده است.

بابایی پیش از آنکه راهی پرشیاخودرو شود، مدیرفروش و بازاریابی ایران خودرو بود و پیش تر نیز مدیریت روابط عمومی این شرکت را بر عهده داشت.

وی از مدیران با سابقه صنعت خودرو محسوب می شود که قبل از حضور در ایران خودرو، مدیرفروش پارس خودرو نیز بود و پس از آنکه جواد نجم الدین مدیرعامل ایران خودرو شد، بابایی نیز همراه او به این شرکت رفت.



نظرات