1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. کلکسیون خودروهای یکی از محبوب ترین بازیگران سینما ، پاول واکر

کلکسیون خودروهای یکی از محبوب ترین بازیگران سینما ، پاول واکر

14 اردیبهشت 1393
  • 2

کلکسیون خودروهای یکی از محبوب ترین بازیگران سینما ، پاول واکر

کمی غم انگیز به نظر می رسد اما هنوز یک سال از مرگ دردناک پاول واکر ستاره هالیوودی مجموعه فیلم های سریع و آتشین نگذشته است که خانواده او تصمیم به فروش مجموعه خودروهای کلکسیونی این بازیگر سرشناس گرفته اند.

بدون شک علاقه پاول واکر به خودروهای خاص غیر قابل انکار است و حفظ این مجموعه می توانست در بلند مدت به معنای گرامی داشتن علایق این بازیگر خوش چهره سینما باشد اما حالا به دلیلی اعلام نشده، کل مجموعه خودروها که شامل بیش از 30 دستگاه از نمونه های کلاسیک و تقویت شده می شود به حراج گذاشته خواهد شد و حتی اثری از نام پاول واکر نیز در بیانیه حراجی نخواهد بود.

واکر برای کاهش مالیات خودروهای خود، به نوعی قانون را دور زده بود و با تاسیس یک شرکت غیر واقعی در زمینه تیونینگ، خودروهای مورد علاقه خود را به نام این شرکت خریداری می کرده است.

احتمالا همین راهکار نیز مسبب ایجاد مشکل در روند حراج خودروها به نام پاول واکر شده است .

به هرحال این کلکسیون شامل تعداد زیادی فورد ماستنگ ، ب ام و های تقویت شده، آئودی های متعدد،انواع پورشه، چند دستگاه خودروهای کلاسیک جذاب و البته مدل های معروف از نیسان های GT-R می شود و برای ماشین بازهای علاقه مند به مجموعه فیلم های سریع و آتشین، به وجود آمدن امکان خریداری یکی از خودروهای پاول واکر محبوب می تواند بهترین اتفاق دنیا باشد.

منبع دنده 6


نظرات

  • بی ام دبلیو اچ بی ام دبلیو اچ (12 فروردین 1394 ساعت 00:45)

    خدایش بیامورزد.

  • علاقمند خودروی ژاپنی علاقمند خودروی ژاپنی (14 اردیبهشت 1393 ساعت 09:27)

    واقعا حیف شد که از میونمون رفت.یک ژاپنی سوار تمام عیار بود هم در فیلم هاش و هم در زندگیش.