1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. روز جمعه جاده چالوس یک طرفه می شود

روز جمعه جاده چالوس یک طرفه می شود

10 آذر 1394
  • 0

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تعطیلات پایان هفته، از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه خبر داد.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، بسیاری از مردم استان‌های تهران و البرز که اهل استان‌های دیگر هستند، برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) به زادگاه خود مسافرت می‌کنند.

وی افزود: از سوی دیگر سه روز پایانی هفته جاری تعطیل است و به همین دلیل انتظار داریم که حداقل یک میلیون خودرو طی این روزها در جاده‌های البرز تردد کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: به همین دلیل انتظار داریم که در روز جمعه، حجم زیادی از خودروها برای بازگشت به استان‌های تهران و البرز از جاده چالوس تردد کنند که نیاز است طرح‌هایی برای کنترل ترافیک این محور پیش‌بینی کنیم.

اکبری گفت: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی دستورالعملی برای کنترل ترافیک جاده چالوس در روز جمعه پیش‌بینی کرده است.

وی اظهار داشت: در این راستا طی روز جمعه سیزدهم آذر ماه و با هدف تخلیه ترافیک جاده چالوس، این محور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت شهرستان کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان داشت: این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه چهاردهم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

اکبری گفت: در نتیجه ماموران پلیس راه از حرکت خودروها از ساعت ۱۳ روز جمعه به سمت مرزن‌آباد در جاده چالوس جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: از سوی دیگر سازمان هواشناسی اعلام کرده است که طی روزهای آینده در ارتفاعات البرز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، به همین دلیل لازم است که مسافران پیش از تردد از سلامت فنی خودروی خود و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان گفت: ماموران ما در این مدت حضوری ویژه در جاده‌های البرز دارند و در صورت مشاهده خودروهای فاقد زنجیر چرخ، از ادامه حرکت آنها جلوگیری می‌کنند.



نظرات