1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تاکسی‌های پیکان پایتخت تا پایان 95 نوسازی می شوند

تاکسی‌های پیکان پایتخت تا پایان 95 نوسازی می شوند

31 شهریور 1395
  • 0

میثم مظفر در خصوص نوسازی ناوگان تاکسی شهر تهران با بیان اینکه 6300 تاکسی پیکان در شهر تهران وجود دارد، گفت: روند نوسازی این تاکسی‌ها از خردادماه شتاب پیدا کرده و تاکنون 2500 دستگاه نوسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال کلیه تاکسی‌های پیکان از ناوگان حمل و نقل تهران خارج می‌شوند، گفت: این خودروها پس از اتمام مهلت نوسازی حق تردد در شهر را ندارند و اگر رانندگان تاکسی تاکنون اقدام به نوسازی تاکسی پیکان خود نکرده‌اند هر چه زودتر باید برای نوسازی اقدامات خود را انجام دهند.

وی با رد روند کند نوسازی تاکسی‌ها گفت: در کمتر از سه ماه حدود 3000 تاکسی نوسازی شدند و این نشان دهنده روند خوب نوسازی است و حتی برخی از رانندگان تاکسی که مشکل فراهم کردن ضامن لازم را داشتند این مشکل آنها نیز برطرف شد.

مظفر با بیان اینکه بانک‌ها را مجاب کرده‌ایم که رانندگان تاکسی‌ها بتوانند ضامن یکدیگر شوند تا تسهیلات 20 میلیون تومانی دریافت کنند، گفت: همچنین روند اسقاط خودروها که پیش از این یک ماه طول می‌کشید به یک هفته تقلیل یافته است.

وی در خصوص ورود خودروهای آریو گفت: ما بزرگترین خریدار خودروهای داخلی هستیم و خودرو آریو از محصولات سایپا نیز وارد چرخه حمل و نقل تهران شده و از این پس علاوه بر سمند و پژو جی‌ال‌ایکس، شاهد ورود آریو نیز خواهیم بود.

منبع:ایران جیب



نظرات