1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. افتتاح شعبه میرداماد نگین خودرو

افتتاح شعبه میرداماد نگین خودرو

17 آذر 1394
  • 0

به منظور گسترش شبکه فروش و تسهیل دسترسی و رفاه حال شهروندان استان تهران، شعبه نگین خودرو در خیابان میرداماد تهران در نیمه آذرماه آغاز به کار کرد.

پس از افتتاح شعبه شیراز در مهر ماه 1394, شعبه میرداماد هشتمین شعبه شرکت نگین خودرو در کشور است که با توجه به اهمیت شهر تهران و تقاضای فراوان خودروهای رنو بویژه در این کلان شهر، نماینده رسمی رنو در ایران اقدام به راه اندازی شعبه دیگری در تهران کرد.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو همزمان با راه اندازی این شعبه در شهر تهران، در راستای مشتری مداری و خدمت رسانی به مشتریان کارشناسان مجرب فروش شرکت، آماده پاسخگویی به مراجعین محترم هستند تا بتوانند مالک محصولات ایین خودروساز اصیل و اروپایی شوند.

شعبه میرداماد نگین خودرو پیش از افتتاح شعبه مرکزی اقدسیه، به عنوان دفتر مرکزی شرکت مشغول فعالیت بوده و جمع زیادی از مالکان محصولات رنو در تهران، خودرو های خودرا از این شعبه خریداری کرده بودند.

این شعبه در شهر تهران به آدرس: تهران، خ آفریقا، خروجی اتوبان مدرس راه اندازی شده است و هم اکنون آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

شعبه میرداماد از روز شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 21 و جمعه ها از ساعت 11 تا 14 و 16 الی 21 به شماره تلفن 88674051 آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی خواهد بود.

 افتتاح شعبه میرداماد نگین خودرو

 افتتاح شعبه میرداماد نگین خودرو

 افتتاح شعبه میرداماد نگین خودرو



نظرات