1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. افتتاح شعبه مرکزی نگین خودرو در مشهد

افتتاح شعبه مرکزی نگین خودرو در مشهد

31 تیر 1394
  • 0

به منظور گسترش شبکه فروش و تسهیل دسترسی و رفاه حال شهروندان استان خراسان رضوی، بویژه مشهد، شعبه مرکزی نگین خودرو در استان خراسان رضوی در آستانه عید سعید فطر آغاز به کار کرد.

شعبه مشهد اولین شعبه شرکت نگین خودرو در خارج از شهر تهران در کنار سایر نمایندگی های این مجموعه است. با توجه به اهمیت استان خراسان رضوی و تقاضای فراوان خودروهای رنو بویژه در شهر مشهد، نماینده رسمی رنو در ایران اقدام به راه اندازی شعبه مرکزی خود در این استان نموده است.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو، همزمان با راه اندازی این شعبه در شهر مشهد شرایط فروش ویژه با زمان و تعداد محدود برای شهروندان شهر مشهد پیش بینی شده است تا با تخفیف باور نکردنی بتوانند مالک محصولات رنو به عنوان یک خودرو اصیل اروپایی شوند.

شعبه مرکزی نگین خودرو در استان خراسان رضوی به آدرس مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 37 و با شماره تماس: 38920015-051 و 734562– 021 در آستانه عید سعید فطر راه اندازی شده است و هم اکنون آماده ارائه خدمات به مالکین محصولات رنو در شهر مشهد است. این شعبه از روز شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 21 و جمعه ها از ساعت 10 تا 17 آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر مشهد خواهد بود.

علاقمندان می توانند با مراجعه و یا تماس با این شعبه از شرایط ویژه فروش خودرو ها اطلاع حاصل نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش نگین خودرو می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنند.



نظرات