1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. استقبال مناسب از محصول جدید مدیران خودرو با وجود سردی بازار

استقبال مناسب از محصول جدید مدیران خودرو با وجود سردی بازار

22 بهمن 1395
  • 15

MVMX۲۲ هنوز نیامده غوغا به پا کرد. این محصول که از چند ماه گذشته با سر و صدای زیاد، با حضور در محافل جوان پسند و برگزاری مراسم های هیجان انگیز، جای خود را در دل جوانان باز کرده است، رکورد فروش شرکت مدیران خودرو را تنها ظرف دو هفته از شروع پیش فروش شکست.

جدیدترین محصول مدیران خودرو که هم اکنون عنوان موفق ترین محصول این شرکت را یدک میکشد با عملکرد فروش فوق العاده ای که از خود نشان داد، باعث شد رقبا نگاهی دقیق تر به آن داشته باشند و این محصول را در زمره خودروهای ثابت قدم تا چند سال آینده بحساب بیاورند.

استقبال مناسب از ام وی ام X22 در بازار

در حالی که بازار خرید و فروش خودرو مدتی است در خواب زمستانی فرو رفته و فعالان حاضر در این صنعت از سرد شدن بازار داد و ستد و خرید مشتریان گلایه میکنند، تب خرید MVMX22 نشان داد که مشتریان همچنان معیار هایی برای خرید دارند که در صورت یافتن آنها در یک محصول فرایند خرید خود را تکمیل میکنند. معیارهایی نه چندان ساده که متاسفانه محصولات کمی هستند که آنها را در خود جای دهند. جدیدترین محصولات مدیران خودرو در روزهای پایانی دیماه سال جاری در شرایطی به بازار معرفی شد که در کمتر از چند ماه پیش در 4 کشور دیگر بطور همزمان معرفی و عرضه آن صورت گرفته بود.

استقبال مناسب از ام وی ام X22 در بازار

بنابراین مشتریان ایرانی محصولی را در اختیار دارند که در بازارهای جهانی نیز بعنوان یک محصول جدید در حال فروش است. این از آن نظر مورد اهمیت است که پیش از بازار ایران محصولاتی را در اختیار داشت که نوبرانه آن سالها پیش در اختیار کشور های همسایه بود، حتی هم اکنون نیز شاهد ورود محصولاتی از این طیف هستیم به گونه ای که مشتری ایرانی محصول را خریداری میکند که در مقایسه با بازار جهانی دیگر جدید محسوب نمیشود و نسل جدید آن در قالب عناوینی چون مدل سال یا فیس لیفت جدید در بازارهای جهانی در حال عرضه در چند کشور مختلف قرار گرقته است. اما این بار شرکت مدیران خودرو این فاصله را به حداقل رسانده و جدیدترین محصول خود را همزمان با معرفی جهانی در اختیار ایرانیان گذاشته است.

استقبال مناسب از ام وی ام X22 در بازار

فروش تعداد قابل توجهی از این خودرو طی تنها دو هفته از رونمایی رسمی و اعلام قیمت این خودرو، نمایش سیاست گذاری درست شرکت مدیران خودرو در بازار فعلی است. درک نیاز بازار امروز و معرفی یک خودرو کراس اوور به بازار نشان میدهد این شرکت انعطاف خوبی برای تطبیق سیاست های خود در راستای معرفی محصولات جدید نسبت به سلیقه بازار دارد. در حال حاضر یک چهارم خودروهای به فروش رفته در دنیا را کراس اوور ها تشکیل میدهند. این در حالی است که این سگمنت از خودرو در مقایسه با سایر سگمنت ها از تنوع کمتری برخوردار است و محدودیت به چند مدل نه چندان دلچسب با توجه به جامعه هدف مشتریان این دسته خودرویی میشود.

جامعه هدف این سگمنت خودروها را عموما جوانان یا افرادی با سبک زندگی جوان پسند تشکیل می دهند. حال آنکه ظاهر یکی از مهمترین شاخص هایی است که این دسته از افراد به آن توجه میکنند. به جرات میتوان گفت یکی از مهمترین مزیت های رقابتی که شرکت مدیران خودرو سالیان گذشته در خود تقویت کرده است مطالعه و تحقیق روی سلیقه مشتریان و ارائه خودورهایی با بهترین طراحی ها بوده است. کافیست سری به یکی از نمایندگی های شرکت مدیران خودرو یا غرفه این شرکت در نمایشگاههای خودرویی بزنید. در یک قضاوت کلی باید گفت MVMX22 از نظر ظاهری نسبت به مدلهای هم رده خود برتری هایی دارد که احتمالا از اولین مواردی بوده است که این تعداد از خریداران را به سمت این خودرو سوق داده است. اما گذشته از ظاهر جذاب عضو قد بلند تازه وارد خانواده مدیران خودرو، تست و بررسی های فنی این خودرو همه نمره قبولی به این خودرو دادند. رکوردهایی این چنین در فروش خودروهای داخلی کاملا نشانگر این موضوع هست که حتی در بازار سرد، همچنان کیفیت حرف اول را میزند. کیفی تر شدن محصولات و نزدیک شدن کیفیت تولید آنها به استانداردهای جهانی به مشتریان این اطمینان را خواهد داد که از خرید خود پشیمان نخواهند شد.

یکی از شاخص های کیفی این خودرو که شاید در تبلیغات و خبر های مربوط به آن کمتر اشاره شده بود، برخورداری این مدل از سطحی بالاتر از استاندارد آلایندگی یورو 5(EuroV) است که با نیم نگاهی به این موضوع که در این روزهای غبار گرفته کلان شهر ها یکی از دغدغه های اصلی عموم مشتریان و افراد جامعه میباشد، میتوان به تعمیم، کیفیت کلی این مدل را در ظرف قضاوت قرار داد. استفاده از تجربیات قطعه سازان بزرگ و بنام دنیا در تهیه اجزا مختلف این محصول از نقاط قوت این محصول است.

شرکت مدیران خودرو به خوبی سلیقه مشتریان هدف خود را شناسایی کرد و مدل X22 را براساس این نیازها در ایران تولید کرد. عرضه سقف دو رنگ برای این محصول که جلوه ای منحصر به فرد و اسپرت به آن بخشیده و آن را از دیگر رقبایش متمایز کرده است و همینطور در امتداد آن استفاده از رنگ های شارپ و جذاب برای این خودرو نیز هویت خاصی به آن داده است. استفاده از مانیتور لمسی 8 اینچی که علاوه بر سیستم صوتی قابل کنترل سیستم تهویه، موبایل مپینگ و اتصال به بلوتوث را نیز دارد به رانندگان این امکان را میدهد تا تسلط بیشتری به کنترل سیستم های داخل خودرو داشته باشند.

تمامی این موارد در اتاقی زیبا با طراحی دو رنگ مشکی و نارنجی قرار دارد که حس جوانی و هیجان را برای سرنشینان زنده میکند. وجود آپشن های کاربردی مختلف اعم از کروز کنترل ، سیستم کنترل پیمایش سفر، سانروف، تریم داخلی اسپرت ، صندلی های چرمی دو رنگ و همچنین بهره گیری از طیف وسیعی از قابلیت های فنی و ایمنی در این خودرو باعث شده تا به یکی از انتخاب های اصلی مشتریان مبدل گردد. در کنار تمامی موارد مرتبط به خود محصول فعالیت های بازاریابی برای معرفی خودرو در بازار را نمیتوان نادیده گرفت. با توجه به اینکه حتی مدت زیادی از رونمایی این خودرو در زادگاهش نمیگذرد، در مدت کوتاهی که از این زمزمه های ورود این مدل به بازار ایران میگذرد، فعالیت های زیادی برای معرفی این محصول در بازار صورت گرفت تا مشتریان با اطلاعات بیشتری اقدام به تصمیم گیری کنند.

در نتیجه، حضور MVMX22 به عنوان موفق ترین محصول شرکت مدیران خودرو در بازار به بالاترین رکورد فروش ، حاصل برنامه ریزی هماهنگ بین چند تیم از تولید گرفته تا فروش است که محصولی مناسب را به دست مصرف کننده می رسانند. این اندوخته را شرکت مدیران خودرو مدیون تجربه ای است که در طی چند سال گذشته از معرفی محصولات دیگر خود به بازار داشته است. چیزی که مشخص است این شرکت هر محصول را موفق تر از محصول قبلی معرفی کرده است و ثمره همه آنها را پس از MVMX33S در عملکرد فروش شگفت انگیز MVMX22 در بازار شاهد هستیم.

منبع:عصر خودرو



نظرات

  • سعید سعید (24 بهمن 1395 ساعت 08:28)

    پس کو ماشین ملی ؟ ماشینی که قشر زحمت کش بتوانن بخرن . همش دروغ . همش ریا .تقصیر مردمه*********** ..

  • پیمان پیمان (24 بهمن 1395 ساعت 08:27)

    جنس چینی اونم MVM؟!

  • آیدین آیدین (24 بهمن 1395 ساعت 00:03)

    اگر اصرار ب خرید ماشین چینی دارین چانگان سی اس 35 تولید سایپا با قیمت 64 ت.من ازینا خیلی بهتره حداقل دو نفر خریدن و میونی نظر سنجی کنی خیلی هم افت نداره . X22 بخری این قیمت؟ یا اریزو بخری 80 م؟ یا تیگو بخری 100 م؟؟؟؟!! والا خجالت داره

  • رضا رضا (23 بهمن 1395 ساعت 22:45)

    کسانی که می گویند این ماشین ارزش خرید ندارد بهتر است 80 میلیون تومان هزینه کنند و میتسوبیشی
    میراژ 1200 سی سی را بخرند و دلشان خوش باشد که خودروی ژاپنی خریداری کرده اند!!!این خودرو به قیمت
    60 میلیون تومان و گارانتی 5 ساله ارزش خرید دارد..

  • مجید مجید (23 بهمن 1395 ساعت 20:16)

    طبق آخرین تست های فنی ، بدنه محصولات MVM ، از لحاظ عایق بودن در مقابل نفوذ آب ، ضعیف هستند و در رده محصولات رده پایین سایپا قرار می گیرند ، آب باران به داخل اتاق نفوذ می کند ..

  • azad azad (23 بهمن 1395 ساعت 18:43)

    خیلی بی وجدانیت مرئم خوب شماها را شناختند

  • آریا آریا (23 بهمن 1395 ساعت 17:31)

    دست مریزاد بر نگارنده این سطور!دست مریزاد به عکسهای تبلیغاتی!چه حق الزحمه خوبی خواهد گرفت از شرکت ام وی ام. باور کنید یک لحظه فکر کردم دارم راجع به محصولی از تویوتا یا پورشه و یا یه برند معتبر چنین مطلبی می خونم!!!تاسف بابت نویسنده و تاسف بابت اندک خریداران این محصولات بی کیفیت که در واقع سوار ارابه های مرگ شدن.

  • محمد الف محمد الف (23 بهمن 1395 ساعت 15:40)

    چقدر تابلو جهت دار مطلب گذاشتید،، خداییش خیلی خندیدم،اگر جنساشون رو دستشون باد نکرده بود با شرایط از دم قسط قالب نمیکردن به ملت این اسباب بازی ها رو

    امیر امیر (24 بهمن 1395 ساعت 10:12)

    mvm315 استپ وی هستش مثلا!!!!!
    ای خدا کجایی از دست چینیهااو البته بعضی ایرانیها

  • بهروز بهروز (23 بهمن 1395 ساعت 14:53)

    چقدر گرفتی ؟؟؟
    واقعا چقدر گرفتی داری تبلیغ جنس آشغال چینی رو میکنی؟؟؟
    اون وقت خودت پولتو به این آشغال میدی؟؟

  • مشتری سابق مدیران خودرو مشتری سابق مدیران خودرو (23 بهمن 1395 ساعت 00:55)

    عجب اراجیفی فرمودید.

  • سعید سعید (22 بهمن 1395 ساعت 22:15)

    مردم ایران لایق بهترینها هستند این گنجشک های رنگ شده را به اسم قناری نخرید دوستان جنس چینی نخرید کیفیت تولیدات چینی که به ایران وارد میشود بسیار پایین است حتی افغانستان هم این خودروها را نمیخرند

  • بی زوال بی زوال (22 بهمن 1395 ساعت 14:14)

    با مشری مداری خیلی عالی که دارند باید هم از محصولاتشون استقبال بشه واقعا که......

  • ایرانی ایرانی (22 بهمن 1395 ساعت 12:11)

    همجا پر شده از تبلیغات مدیران خودرو.همجا پر شده از تعریف از کیفیت بالای ماشین های این شرکت.شرکت های تولیدکننده ی برتر دنیا نیز خودروهایی دارای معایب تولید میکنند ولی گویا شرکت مدیران خودرو به درجه ای از عرفان رسیده که خودروهایی بدون عیب و ایراد تولید میکند.شرم بر عیب پوشانندگان و خیانتکاران به مال مردم.

  • میلاد میلاد (22 بهمن 1395 ساعت 09:47)

    اشغال به تمام معنا
    مشتری اول و اخرش خود کسیه که میخره

    واسه محصولی که هنوز نیومده پیش پیش تعریف میکنین؟ بزار بیاد کندشم در میاذ