1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. کولئوس به سبد محصولات نگین خودرو بازگشت

کولئوس به سبد محصولات نگین خودرو بازگشت

22 شهریور 1394
  • 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه، رنو کولئوس، شاسی بلند لوکس اروپایی با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های رفاهی، ایمنی و طراحی به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

این خودرو با موتور ۲.۴ لیتری توانسته است با خروجی موتور ۱۷۰ اسب بخاری، رانندگی فوق العاده ای برای سرنشین آن فراهم کند. خودروی کولئوس مجهز به سیستم انتقال قدرت CVT بوده و از امکانات رفاهی چون سقف پانوراما و سیستم هشدار دهنده نقاط کور برخوردار است. برخی از آپشن های این خودرو عبارتند از: Auto Light، سنسور باران، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی Bose دارای آمپلی فایر و ۷ اسپیکر و یک ساب بوفر، ایینه های جانبی برقی تاشو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در جلو و عقب، ESP و ......

طی نیمه نخست سال ۱۳۹۴ با توجه به عملکرد بسیار مثبت شرکت نگین خودرو در حوزه تحویل و رضایت مندی مشتریان در بخش خدمات پس از فروش، Renault بر آن شد تا این خودرو را مجددا به سبد محصولات این شرکت اضافه نماید.

توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک 4WD راکنار هم گرد آورده است و این بدان معنی است که هرکسی می تواند همزمان یک رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کند.

کولئوس با در اختیار گذاشتن امکانات 4WD نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند، چراکه کولئوس قادر است از انواع مسیرها، چه در شهر و چه در خارج از آن با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند.

در بخش ایمنی، رنو کولئوس موفق به دریافت 5 ستاره از موسسه Euro NCAP شده است.

 کولئوس به سبد محصولات نگین خودرو بازگشت

 کولئوس به سبد محصولات نگین خودرو بازگشت

 کولئوس به سبد محصولات نگین خودرو بازگشت



نظرات

  • رخش جاده رخش جاده (22 شهریور 1394 ساعت 16:52)

    جلوش یکم شبیه سانتافه 2008 هست