1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. استعلام آنلاین ریز خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه

استعلام آنلاین ریز خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه

18 تیر 1393
  • 2

رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا از مشاهده میزان خلافی ماشین از طریق سایت اینترنتی راهور خبر داد.

سرهنگ کرمی اسد گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودرو و میزان جریمه ماشین خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.rahvar120.ir مراجعه کنند.

وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.

پی نوشت: شماره پیامک استعلام خلافی خودرو، نمره منفی خودرو و گواهینامه باز هم تغییر کرد که در زیر جزییات آنرا می‌بینید:

شماره پیامک جدید استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه:

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات – اجرائیات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ را برای استعلام مبالغ جرایم، نمره منفی و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد.

دقت داشته باشید که در هنگام تایپ کد ۱۷ رقمی فاصله لازم نیست. در تشخیص اعداد و حروف به خصوص ۱ و i دقت کنید چون گاهی به جای حروف عدد و یا به جای عدد حروف تایپ می کنید و این باعث عدم پاسخ می شود.

متقاضیان می توانند برای گرفتن میزان خلافی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت به سامانه پیامکی و همچنین برای استعلام نمره منفی گواهینامه و بند محرومیت گواهینامه، مطابق زیر اقدام کنند:

استعلام مبلغ تخلف به همراه شناسه قبض و پرداخت:

- یا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید)
- یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)

دریافت نمره منفی گواهینامه:

- ارسال شماره گواهینامه به شماره اس ام اس : ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

دریافت پیامکی خلافی خودرو

- یا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛
- یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول #، بعد عدد هشت رقمی را وارد کنید)




نظرات

  • محمد منصوری پارسا محمد منصوری پارسا (11 آبان 1399 ساعت 16:16)

    خلافی خودرو

  • قدیر قدیر (1 آبان 1397 ساعت 22:44)

    خلافی ریز خودرو