1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. بد عهدی هیوندای، تولید الانترا در کرمان موتور را با مشکل روبرو کرد

بد عهدی هیوندای، تولید الانترا در کرمان موتور را با مشکل روبرو کرد

20 خرداد 1397
  • 0

شرکت کرمان موتور به دلیل اتفاقات خارج از حیطه شرکت و تعلل شرکت کره ای هیوندای، برای تولید النترا در داخل با مشکل رو به رو شده است از این رو تحویل النترا به مشتریانی که این خودرو را پیش خرید کرده اند، ممکن نخواهد بود.

شرایط ویژه کرمان موتور برای خریداران النترای تولید داخلی

مسئولان شرکت کرمان موتور اعلام کرده اند این اتفاق به دلیل مشکلات غیر داخلی و تعلل هیوندای کره جنوبی روی داده و شرکت در بروز آن نقشی نداشته اما به دلیل حفظ مشتریان وفادار خود و احترامی که برای ایشان قائل است 2 طرح جایگزین خاص را به عنوان راه حل به خریداران النترای داخلی پیشنهاد می کند.

بر اساس اعلام کرمان موتور، خریداران النترای داخلی می توانند از خرید خود انصراف داده و احتمالا با این انصراف سودی بیشتر یا برابر با نرخ اعلامی سود مشارکت دریافت کنند و یا با مراجعه به نمایندگان کرمان موتور خودروی جایگزینی به جای النترا انتخاب و دریافت کنند. مدل و نوع خودرو توسط مشتری و در نمایندگی مشخص خواهد شد.

براساس این گزارش، در بند 24 قرارداد کرمان موتور با خریداران به شرایط ویژه و استثنایی اشاره شده و این پیش بینی برای وقوع چنین اتفاقاتی از قبل شده است اما شرکت کرمان موتور به دلیل اینکه نمی خواهند مشتریان همیشگی و وفادار محصولات کرمان موتور، متضرر شوند تصمیم گرفتند خارج از بندهای قرارداد و با تبصره های جدید این مشکل پیش بینی نشده را مرتفع سازند.

خریداران النترا و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تمام نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.



تجربه سواری و بررسی هیوندای الانترا 2017

شرایط ویژه کرمان موتور برای خریداران النترای تولید داخلی



نظرات