1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. آیا خودروهای غیرقانونی وارداتی، پلاک شده‌اند؟

آیا خودروهای غیرقانونی وارداتی، پلاک شده‌اند؟

5 اسفند 1396
  • 0

یک منبع آگاه درباره اطلاعیه وزارت صنعت مبنی برشناسایی خودروهای وارداتی غیرقانونی و معرفی آنها به مراجع مرتبط برای برخورد با متخلفان به خبرنگار ماگفت:خودروهای که به صورت غیرقانونی وارد کشور شدند ، اکنون شماره گذاری شدند و در سطح شهر تردد دارند.

 آیا خودروهای غیرقانونی، پلاک شده‌اند؟

وی ادامه داد:زمانیکه سایت ثبت سفارش خودرو قفل شده بود برخی با استفاده از رانت های که داشتند نسبت به واردات خودرو اقدام کردند.لذا تمام سعی ما این است افرادی که باعث چنین تخلفی شدند را به دستگاه قضا معرفی کنیم.

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: واردکنندگان رسمی و غیر رسمی واردات خودرو را انجام دادند بدین جهت بعد از مشخص شدن وضعیت با تمام آنها برخورد خواهد شد.

روز گذشته وزارت صنعت اعلام کرد:در راستای اجرایی کردن تدابیر دولت و دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای مبارزه با فساد و صیانت از حقوق بیت المال، تمامی خودروهایی که در زمان ممنوعیت وارادت خودرو(از ۸ تیرماه ۹۶ ) از مبادی غیرقانونی و با روش های نامتعارف ثبت سفارش شده اند( اعم از خودروهایی که وارد کشور شده یا در گمرکات کشور موجود هستند)، شناسایی شده و براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مراجع ذیربط برای برخورد با متخلفان منعکس شده است.



نظرات