1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. کلاه‌ برداری بزرگ کارمند نمایندگی پورشه از مشتریان در آمریکا!

کلاه‌ برداری بزرگ کارمند نمایندگی پورشه از مشتریان در آمریکا!

28 شهریور 1397
  • 1

شمپیون پورشه، بزرگ‌ترین نمایندگی این شرکت در آمریکای شمالی با یک مشکل بزرگ مواجه شده است! شیراز سوکرالی، معاون بازاریابی این نمایندگی بدون بر جای گذاشتن ردپایی از خود ناپدید شده است. این وضعیت می‌تواند بیانگر گم شدن یک فرد باشد مگر اینکه او مبلغ زیادی از سپرده‌های مشتریان یعنی چیزی در حدود 2.5 میلیون دلار را با خود برده باشد!

 کلاه‌ برداری بزرگ کارمند نمایندگی پورشه از مشتریان در آمریکا!

نمایندگی شمپیون پورشه از سوکرالی شکایت کرده است. این فرد رده‌بالا در نمایندگی پورشه به‌صورت شخصی اقدام به صحبت با مشتریان سطح بالایی می‌کرده که خواهان خرید خودروهای فوق‌العاده خاص 911 GT3 و 911 GT3 RS بوده‌اند. خرید این‌گونه محصولات خاص و نادر پورشه معضلات خاص خود را داشته و یکی از آن‌ها نیز رخ دادن بزرگ‌ترین کلاه‌برداری محصولات پورشه در تاریخ آمریکای شمالی می‌باشد.

 کلاه‌ برداری بزرگ کارمند نمایندگی پورشه از مشتریان در آمریکا!

این خبر سریعاً در رِن لیست که از جمله محبوب‌ترین فروم های آنلاین دوست داران پورشه می‌باشد منتشر شده است. ظاهراً سوکرالی یک شرکت جداگانه با نام شمپیون اتواسپورت را تأسیس نموده و اسنادی جعلی برای جلب نظر خریداران محصولات انحصاری پورشه تدارک دیده است. این مشتریان ثروتمند با خود فکر کرده‌اند که با پرداخت سپرده‌های مناسب می‌توانند خودرویی واقعی را بخرند.

سابقه کار و موقعیت سوکرالی در نمایندگی شمپیون پورشه باعث شده او از شهرت خوبی به عنوان یک مدیر فروش برخوردار باشد. این فرد نیز با استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به کلاه‌برداری از مشتریانی کرده که مبلغ زیادی را از بابت خرید محصولات پورشه به حساب شخصی او واریز کرده‌اند. واضح است که سوکرالی نیز فوراً اقدام به خالی کردن حساب خود کرده است.

کلاه‌برداری سوکرالی نه تنها شهرت خود او را خراب کرده بلکه روی شهرت و اعتبار نمایندگی شمپیون و کل برند پورشه‌ی آمریکای شمالی تأثیر منفی داشته است. این نمایندگی می‌گوید هیچ اطلاعی از برنامه‌های سوکرالی نداشته است. البته سکوت این نمایندگی در قبال اعمال مدیر خود نیز کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.

 کلاه‌ برداری بزرگ کارمند نمایندگی پورشه از مشتریان در آمریکا!

متأسفانه پورشه‌ی آمریکای شمالی نیز تحت تأثیر این قضیه بوده زیرا مشتریان عصبانی از این شرکت نیز شکایت کرده‌اند. وقوع چنین اتفاقی کاملاً طبیعی است اما خود کمپانی قبلاً وارد قضیه شده است. یکی از سخنگویان پورشه اعلام کرده شمپیون پورشه گفته به خریدارانی که شاید متضرر شده‌اند کمک خواهد کرد و از آن‌ها خواسته تا اطلاعات خود را در اختیار این نمایندگی بگذارند.

منبع پدال


نظرات

  • بندر بندر (28 شهریور 1397 ساعت 13:50)

    حالا ادم با انضافی بوده از پولدارا دزدیده تو ای*** که *********** میاد صندوق میزنه پول مردم بدبخت می دزده