1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. نخستین نمایشگاه دائمی فروش ایران خودرو در تهران افتتاح شد

نخستین نمایشگاه دائمی فروش ایران خودرو در تهران افتتاح شد

21 بهمن 1396
  • 0

همزمان با سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی ،‌ نخستین نمایشگاه دائمی فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو (1090) در تهران در محل خیابان شهید بهشتی توسط معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو و جمعی از مدیران شرکت افتتاح شد.

 نخستین نمایشگاه دائمی فروش ایران خودرو در تهران افتتاح شد

این نمایشگاه با هدف سهولت در دسترسی مشتریان به محصولات ایران خودرو و دریافت اطلاعات مورد نیاز از کارشناسان فروش افتتاح شده و در آن کلیه محصولات روز ایران خودرو به صورت دائمی به نمایش درآمده است. برمبنای این گزارش، برنامه فروش محصولات در این نمایشگاه نیز اجرا می شود و مشتریان می توانند بعد از بازدید، محصول مورد نظر خود را انتخاب و طبق برنامه های معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در محل نمایشگاه نام نویسی کنند.

انتظار می رود، این نمایشگاه علاوه بر توسعه بازار، موجب تسهیل در ارتباط با مشتریان و سهولت در نام نویسی محصولات شود. راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات ایران خودرو در دیگر شهرهای بزرگ نیز برنامه ریزی شده که طبق برنامه زمانبندی به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است،‌ نمایشگاه مرکزی محصولات این شرکت در فضایی به مساحت 250 مترمربع در تهران، خیابان شهید بهشتی تقاطع اندیشه افتتاح شده است.



نظرات