1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. ds6 در ایران رونمایی شد

ds6 در ایران رونمایی شد

4 مرداد 1395
  • 2

شب گذشته در خیابان اندرزگوی تهران، روبروی بلوار کاوه بازار خودروی ایران شاهد یک اتفاق مثبت بود.

 ds6

خودرو DS6 شب گذشته در تهران رونمایی شد و در این مراسم داریوش بی ریا مدیرعامل هلدینگ آرین سرمایه، نیما صباحی آرین موتور تابان و عباس سمیعی سرپرست فروش DS به بیان ویژگی های این خودرو پرداختند.

داریوش بی ریا در ابتدا در خصوص شرایط فروش این خودرو گفت: خودرو DS6 در زمان معرفی ۲۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و در خرید فوری همراه با تخفیفات و بیمه رایگان به رقم ۲۱٤ میلیون تومان فروخته خواهد شد.

وی در ادامه به فروش اقساطی این خودرو اشاره و بیان کرد: شرایط فروش اقساطی در مدت زمان ۳۰ روز، ٦۰ روز،۱۲۰ روز،۱۲ماهه و ۲۴ ماهه تقسیم شده است.

مدیرعامل هلدینگ آرین سرمایه در ادامه در خصوص آپشن‌های خودرو DS6 گفت: این خودرو از نظر آپشن در کامل‌ترین حالت ممکن سفارش داده شده و در رده بندی جهانی در سگمنت خودروهای پریمیوم قرار دارد و با خودروهایی همچون آئودی، مرسدس بنز،BMW قابل مقایسه و رقابت است و در فاز نخست ورود به بازار تمام شرایط خودرو لوکس را با قیمت کمتر دارد.

وی در ادامه افزود: به صورت جهانی شرکت DS با تفاوت قیمت ۱۷ درصد زیر قیمت آئودی محصولات خود را ارائه می کرد که این فاصله قیمتی در حال حاضر کاهش و تصور این است که تا سال ۲۰۲۰ این فاصله قیمتی بسته شود.

همچنین در ایران نیز فاصله قیمتی با خودرو BMW زیاد است که از دلایل آن میتوان به واردات غیر مستقیم این خودرو اشاره کرد.

بی ریا در پاسخ به سوالی در خصوص خدمات پس از فروش این خودرو اظهار کرد: در خصوص خدمات پس از فروش نیز در حال حاضر خدمات سیار در محل مشترکین و محل مرکزی شرکت ارائه می شود، همچنین تا پایان مردادماه در آجودانیه در مجتمع تعمیرگاهی البرز اولین تعمیرگاه اختصاصی خودرو DS در دنیا افتتاح خواهد شد.به طور کل برای خودرو لوکس DS، خدماتی پس از فروش برازنده آن عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این در زمینه تامین قطعات خودرو مشکل نداریم، گفت: در زمینه تامین قطعات نیز در حال حاضر تمام انبارهای شرکت تکمیل است، همچنین بین شرکت آرین موتور و شرکت DS یک کانال ارسال قطعات سریع وجود دارد که در صورت نبود قطعه ای در ایران از طریق تامین اضطراری در کمتر از یک هفته برای مشتریان تامین می شود.

مدیرعامل هلدینگ آرین سرمایه در خصوص خودروهای رونمایی شده در سال جاری گفت: هدف این شرکت این است که در سال جاری ٥ مدل جدید خودرو را در بازار ایران عرضه کند که از نمونه های ان میتوان به S5, DS4 و در نهایت DS3 اشاره کرد.

بی ریا خاطر نشان کرد: گفتنی است برند DS مستقل از برند سیتروئن در دنیا معرفی شده، براساس سیاست های این شرکت تمام محصولات در کشور فرانسه طراحی و تولید می شود. اما به جهت آنکه بزرگترین بازار این شرکت در کشور انگلستان و چین است بخشی از محصولات در کشور چین تولید می شود که محصولات تولیدی کشور چین برای بازار همان کشور مورد استفاده قرار می گیرد که محصولات ارسالی به ایران از یکی از این دو خط تولید و فرستاده می شود.

وی در پایان یادآور شد: شرکت DS در نمایشگاه خودرو پاریس حضور پررنگی خواهد داشت.

 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


 ds6


منبع : ایران جیب



نظرات

  • سجاد سجاد (4 مرداد 1395 ساعت 22:39)

    تو برنامه Top Gear خدابیامرز همیشه فرانسوی ها رو به خاطر ماشیناشون مسخره میکردن اونوقت ما تو ایران ...

  • امیدتویوتا امیدتویوتا (4 مرداد 1395 ساعت 15:51)

    دستتون درد نکنه با این ماشینتون واقعا جاش تو ایران خالی بود. اخه هیچ فکر نکردید ایران به این بزرگی فقط یه تعمیرگاه اونم با این ماشینهای فرانسوی که تو اروپا هم مردم از دستشون به ناله امدن از بس نیاز به تعمیر دارن . ماشین قحطی بود تو دنیا اونم با این قیمت .