1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. هشدار جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ; شیشه خودرو ها فقط در حد مجاز دودی شوند

هشدار جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ; شیشه خودرو ها فقط در حد مجاز دودی شوند

1 خرداد 1395
  • 4

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال کد جریمه 2114 به مبلغ 50 هزار تومان برای وسایل نقلیه دارای شیشه دودی‌ غیر مجاز خبر داد.

جریمه دود کردن شیشه

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ با توجه به فصل تابستان و تابش نور خورشید اکثر رانندگان تمایل دارند که شیشه‌های خودروی خود را دودی کنند تا از تابش نور آفتاب در امان باشند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که شیشه بسیاری از خودروها به صورت استاندارد و کارخانه‌ای دودی است، اعلام کرد: رانندگان می‌توانند شیشه‌های خودروی خود را با درصد مجاز و تعریف شده، دودی کنند.

سرهنگ عابدی گفت:‌ نوع شیشه دودی باید به گونه‌ای باشد که داخل خودرو پیدا باشد در غیر اینصورت پلیس راهور فاتب با مشاهده خودرویی که شیشه‌اش دودی بوده و داخل خودرو قابل رؤیت نباشد، برخورد می‌کند.

وی نوع برخورد پلیس با این چنین خودروها را اعمال قانون عنوان و خاطرنشان کرد: جریمه 50 هزار تومانی با کد جریمه 2114 در انتظار متخلفان است.

منبع: ایسنا



نظرات

  • محمد محمد (2 خرداد 1395 ساعت 21:04)

    درصد مجازشم خوب اعلام کنن

  • میلادامینی میلادامینی (1 خرداد 1395 ساعت 18:42)

    برای کسی که توگرمای بندرباشه چه جریمه ای درنظرگرفته آقا...همه مشکلها آقا درست شده فقط مونده جریمه شیشه دودی خودروها...بریدفکری به جادهای بندربکنیدکه روزی حداقل40تاتصادف میشه اونم بخاطرچاله چولها اسفالتی مال45سال پیش بوده بیاییداینهادرست کنیدنه فقط چشم دوختیدبه جیب مردم بدبخت

  • رضا رضا (1 خرداد 1395 ساعت 14:57)

    خب این در صد تعریف شده چقدره ؟ بیست درصد خوبه ؟

    M.M.P M.M.P (2 خرداد 1395 ساعت 18:50)

    هرچقدر که بدونن
    شما بگو 1در صد بزنی بخواد گیر بده جریمه رو شاخته نخواد گر بده 100 درصد بزنی جریمه نمی کنه