1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تاکسی جدید به محض اسقاط تاکسی فرسوده تحویل میشود

تاکسی جدید به محض اسقاط تاکسی فرسوده تحویل میشود

10 شهریور 1395
  • 0

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اجرای طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده با انعقاد قراردادی به گروه صنعتی ایران خودرو ماموریت داد تا به عنوان تامین کننده اصلی خودروهای این طرح، جایگزینی 90 هزار تاکسی فرسوده را آغاز کند.

طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رونمایی شد تا با اجرای این طرح ده‌ها هزار تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی خارج شود و گامی مهم در رفع بحران آلودگی هوا به ویژه در شهر تهران برداشته شود.

پس از آن، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه ریزی و اجرای طرح "کلید به کلید" را با هدف تحویل تاکسی نو در هنگام اسقاط خودرو فرسوده آغاز کرد و همزمان با هفته دولت به مرحله اجرا رساند.

با اجرای این طرح رانندگان و مالکان تاکسی می توانند تا لحظه دریافت خودرو جدید، تاکسی قبلی خود را در اختیار داشته و از آن استفاده کنند. پیش از اجرای طرح "کلید به کلید" مراحل دریافت تاکسی جدید از زمان اسقاط خودروی فرسوده چندماه طول می کشید و قطع درآمد رانندگان تاکسی، ‌مشکلاتی را برای آنها به وجود می آورد.

این طرح همزمان با هفته دولت به صورت کامل به مراحل اجرایی خود رسیده است و تعداد تاکسی های تحویل داده شده در هفته دولت از مرز یازده هزار دستگاه گذشت.

گروه صنعتی ایران خودرو برای اجرای طرح کلید به کلید، علاوه بر همکاری با مرکز اسقاط خودرو در منطقه کهریزک تهران، ده ها مرکز اسقاط دیگر در سراسر کشور را نیز به همکاری فراخوانده تا با همکاری این مراکز، ‌تحویل خودرو جدید در همان روز اسقاط تاکسی فرسوده انجام شود.

تاکسی جدید به محض اسقاط تاکسی فرسوده تحویل میشود

منبع:ایران جیب



نظرات