1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. با رفع تحریم ها , جایی برای بهانه جویی شرکت های وارد کننده خودرو نمانده

با رفع تحریم ها , جایی برای بهانه جویی شرکت های وارد کننده خودرو نمانده

5 مرداد 1395
  • 1


واردکنندگان خودرو دیگر بهانه‌ای ندارند

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم‌ها شرکت‌های واردکننده خودرو دیگر نمی‌توانند تحریم را بهانه مشکلات موجود در شبکه خدمات پس از فروش خود قرار دهند.

محمد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شبکه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی مشکلات زیادی چون کمبود قطعات یدکی وجود دارد. وی با بیان اینکه در مواردی مصرف‌کنندگان حدود یک ماه معطل می‌شوند تا قطعه یدکی خودروی آن‌ها تامین شود، خاطرنشان کرد: در گذشته نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی مشکلاتی چون کمبود و نبود قطعات یدکی را به تحریم ربط می‌دادند که البته هم‌اکنون این بهانه از بین رفته است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: متاسفانه شرکت‌های واردکننده خودرو به قدری که برای فروش و تبلیغات محصولات خود هزینه می‌کنند به شبکه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی اهمیت نمی‌دهند.

وی افزود: همچنین تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو پایین بوده و از پراکندگی مناسبی برخوردار نیستند به همین دلیل مصرف‌کنندگان دسترسی سریع و راحتی به خدمات این نمایندگی‌ها ندارند.

جعفری با بیان اینکه نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های واردکننده خودرو باید افزایش یابد، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان نیز باید دقت کرده و از خرید خودروهای وارداتی از شرکت‌هایی که خدمات پس از فروش مناسبی ندارند خودداری کنند.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • علی رضا علی رضا (5 مرداد 1395 ساعت 19:52)

    نگران نباشید اونا( شرکت های وارد کننده ی خودرو ) فردا یا نهایت پس فرداش یه دلیل دیگه پیدا میکنند برای این که گران فروشی راه بندازند یا بگن قطعه نداریم یا خلاصه اذیت کنند !!!!! منظورم این که بالاخره یه دلیل پیدا میکنند که مردم رو سر بگردانند!!!! و این موضوع مردم را آزار میده ؟؟؟؟!!!