1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پرشیا خودرو:گزینه اول ب ام و در ایران هستیم

پرشیا خودرو:گزینه اول ب ام و در ایران هستیم

28 آذر 1395
  • 0

شرکت پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و در ایران را بر عهده دارد، در نشستی مطبوعاتی، برنامه‌های جدید خود برای ارائه خدمات به مشتریان ب‌ام‌و را تشریح کرد ضمن آنکه این نشست مطبوعاتی خبرهای جذابی در زمینه عرضه مدل‌های جدید داشت.

در آغاز این برنامه، نوید نیّرنیا، مدیر خدمات پس از فروش نمایندگی شماره 2 پرشیا خودرو و مدیر امداد پرشیا خودرو در زمینه سرویس‌های خدمات پس از فروش جدید پرشیا خودرو برای مالکین ب‌ام‌و گفت:"پرشیا خودرو پیش از این نیز سرویس‌های خدمات پس از فروش و امداد را به مالکین ب‌ام‌و در ایران ارائه می‌داد اما اکنون برای سهولت و تسریع در ارائه سرویس‌های امدادی تصمیم گرفته شده است خدمات امداد از جاده مخصوص به نمایندگی شماره 2 پرشیا خودرو در خیابان شریعتی منتقل شود تا به این ترتیب سرعت ارائه خدمات امداد به مالکین ب‌ام‌و در شهر تهران تسریع شود."

وی افزود:"برای این منظور شماره تلفن آشنای 1885 که مدت‌ها است برای ارائه خدمات و پاسخ به سؤالات مالکین ب‌ام‌و در نظر گرفته شده بود برای امداد و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است و به این نمایندگی منتقل شده و به سرویس‌های امدادی و خدماتی اختصاص دارد."

وی در زمینه ارائه سرویس‌های امدادی به مالکین خودروهای ب‌ام‌و گفت:"سرویس‌های امدادی پرشیا خودرو مطابق طرح 365 که از مدتی پیش آغاز به کار کرده است به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته به مالکین خودروهای ب‌ام‌و ارائه می‌شود. برای این منظور خودرو امداد، خودروبر ویژه و تکنیسین‌های آموزش دیده 24 ساعت شبانه‌روز آماده سرویس‌دهی به مالکین ب‌ام‌و هستند و در صورت امکان تعمیر خودرو در محل، اقدامات لازم را انجام می‌دهند و در صورت لزوم حضور خودرو در نمایندگی، با خودروبر ویژه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده خودرو را به نزدیک‌ترین نمایندگی منتقل می‌کنند. هرچند مرکزیت امداد پرشیا خودرو از دفتر مرکزی این شرکت در جاده مخصوص به نمایندگی شریعتی منتقل شده است اما سرویس‌های خدمات پس از فروش همچون گذشته در نمایندگی مرکزی و سایر نمایندگی‌های سطح کشور ارائه خواهد شد ضمن آنکه برای رفاه حال مشتریانی که قصد دارند خودرو را به نمایندگی شریعتی بیاورند، طرح ترافیک نیز تهیه خواهد شد تا مالکین برای حضور در این نمایندگی مشکلی نداشته باشند."

وی در زمینه دیگر سرویس‌های پرشیا خودرو گفت:"در کنار سرویس امداد و طرح 365، طرحی با عنوان Home Service نیز در نظر گرفته‌ایم که سرویس‌های دوره‌ای و خدمات ویژه‌ای را درب منزل یا محل کار مشتریان ارائه می‌کنیم. به‌علاوه در صورت تمایل مشتری، خودرو با خودروبر مخصوص به نمایندگی حمل می‌شود و سرویس‌ها در همان روز انجام شده و خودرو به مشتری تحویل می‌شود."

وی در پایان تاکید کرد:"ما خود را ملزم به ارائه بالاترین سطح خدمات پس از فروش به‌تمامی مالکین ب‌ام‌و در ایران می‌دانیم بدون توجه به اینکه خودرو را از پرشیا خودرو خریداری کرده باشند یا خیر. البته خریداران پرشیا خودرو از گارانتی 5 ساله و سرویس‌های BSI دوساله بهره‌مند خواهند شد ضمن آنکه با خرید از پرشیا خودرو، خریداران از اصالت خودرو و آپشن‌های نصب شده بر روی آن مطمئن خواهند بود. ما برای ارائه بالاترین سطح خدمات به مالکین خودروهای ب‌ام‌و، تنها از قطعات یدکی اصلی ب‌ام‌و بهره می‌بریم و برای این منظور انبار بزرگی داریم که قطعات خودروهای روز و حتی خودروهای قدیمی‌تر را در آن نگهداری می‌کنیم تا مشتری برای تامین قطعه معطل نماند. حتی در دوران سخت تحریم‌ها و با وجود هزینه‌های بالایی که این کار برای پرشیا خودرو داشت تنها از قطعات اصلی ب‌ام‌و استفاده می‌کردیم. در زمینه پرسنل تعمیراتی هم ما همواره آموزش‌های پرسنل را به‌روز می‌کنیم ضمن آنکه هم‌اکنون دو متخصص با سابقه دوره دیده ب‌ام‌و که تاییده‌های این شرکت را دارند در ایران حضور پیدا کرده‌اند و مدیریت خدمات پس از فروش پرشیا خودرو را در اختیار دارند تا اطمینان حاصل کنیم بالاترین سطح خدمات به مالکین ب‌ام‌و در ایران ارائه می‌شود."

گزینه اول ب‌ام‌و در ایران هستیم

در ادامه این نشست مطبوعاتی، مزدا موسوی، مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو در زمینه مذاکرات و همکاری این شرکت با ب‌ام‌و آلمان گفت:"تا سال 2013 پرشیا خودرو به‌صورت رسمی نماینده ب‌ام‌و در ایران بود اما به دنبال سخت شدن تحریم‌ها، ب‌ام‌و نیز مانند بسیاری از شرکت‌های خودروسازی جهان، برای جلوگیری از آسیب به منافعش در آمریکا، همکاری مستقیم با ایران را قطع کرد. پس از برجام ما مذاکرات با ب‌ام‌و را آغاز کردیم و اکنون نیز مذاکرات ادامه دارد و با اطمینان اعلام می‌کنم گزینه اول ب‌ام‌و برای همکاری در ایران پرشیا خودرو است. ما سابقه روشن و دانش بالایی در زمینه این برند داریم و روح ب‌ام‌و را می‌شناسیم." وی تاکید کرد:"البته روند مذاکرات با ب‌ام‌و به دنبال انتخابات آمریکا کمی کند شده است اما این روند ادامه دارد. درنهایت باید توجه کنیم پرشیا خودرو بدون توجه به روند این مذاکرات، سرویس‌دهی به خودروهای ب‌ام‌و در ایران را ادامه می‌دهد چراکه برند ب‌ام‌و در ایران برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد."

سری 7 به ایران می‌آید

موسوی در زمینه ارائه مدل‌های جدید ب‌ام‌و در ایران گفت:"در این زمینه خبرهای خوبی برای علاقه‌مندان برند ب‌ام‌و در ایران وجود دارد. ما در انتهای هفته سری 7 جدید را به بازار معرفی خواهیم کرد و پس از آن در فاصله دو هفته ب‌ام‌و i8 و پس از آن سری 1 و 2 ب‌ام‌و را رونمایی می‌کنیم. این مسئله باعث می‌شود طیف محصولات ب‌ام‌و در ایران گسترده‌تر شود." وی در زمینه تولید ب‌ام‌و در ایران و اخباری که در این زمینه به گوش می‌رسد گفت:"در تمام مذاکرات میان شرکت‌های ایران و شرکت‌های خارجی، بند مربوط به تولید در داخل ایران وجود دارد و موردبحث قرار می‌گیرد. طبیعی است این مسئله در مذاکرات ما با ب‌ام‌و هم باشد اما برای این مسئله باید زیرساخت‌ها و پیش‌نیازهایی وجود داشته باشد. یکی از آن‌ها تنوع خودروهای برند ب‌ام‌و است ضمن آنکه باید مراکز خدمات گسترش یافته باشد و البته حجم خریداران در حدی باشد که تولید خودرو را توجیه کند. این مسئله مدنظر ما هم هست اما در گام اول می‌خواهیم نمایندگی خود را با ب‌ام‌و قطعی کنیم."

منبع:عصر خودرو



نظرات